کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک

کیا استینگر اولین بار در سال ۲۰۱۷ پا به خیابان‌ها گذاشت خودرویی جذاب در کنار بدنه ای با طراحی کاملا ورزشی و جوان پسند  که تا حدی توانست توجهات را به شرکت کیا در چند سال گذشته جلب کند. یک نکته جالب که وبسایت اروند پلاک تمایل دارد به آن اشاره کند  این است که در سال گذشته در بخش فیس جلو و عقب سایر محصولات کیا نیز تقریبا از نظر طراحی شبیه به کیا استینگر  شده اند.

2019 kia stinger gts at the new york auto show 5 - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک

نسخه کیا استینگر GTS از  سیستم جدید انتقال محور  دیفرانسیل عقب  D-AWD  استفاده می کنند. این سیستم به انتقال متناسب نیرو بین چرخ های چپ و راست در محور عقب کمک می کند.

2019 kia stinger gts at the new york auto show 6 - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک

این خودرو علاوه بر بروز رسانی سیستم های الکتریکی و تکنولوژی جدید در کنار سیستم کنترل لغزش و مدیریت پایداری خودرو به روز شده درخشش طراحی بدنه بسیاری از قطعات  را با جنس فیبر کربن جایگزین کرده است تا علاوه بر افزایش استحکام خودرو کاهش وزن را تجربه کند و به تبع آن بهبودشتاب و راندمان خودرو  دستاوردهای این کار است.

2019 kia stinger gts at the new york auto show 2 - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک

شرکت کیا اعلام کرده است اولین فروش این خودرو در بهار سال ۲۰۱۹ با قیمت شروع  ۴۴،۰۰۰ دلار خواهد بود

تصاویر کیا استینگر GTS مدل ۲۰۱۹

  2019 kia stinger gts at the new york auto show 4 - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2019 kia stinger gts at the new york auto show 3 - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک  2019 kia stinger gts at the new york auto show 1 - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2019 kia stinger gts at the new york auto show - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک kia habaniro concept 3 1 - کیا استینگر GTS مدل 2019 در نمایشگاه بین المللی نیویورک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.