فولکس واگن I.D بوگی

نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک ۲۰۱۹ مکان قدرت نمایی برجسته ترین های صنعت خودرو است و در این نمایشگاه خودروهایی خواهید دید که طراحی تعجب‌آوری دارند. فولکس واگن I.D بوگی یکی از آنهاست که طراحی فانتزی دارد و به‌نظر می‌رسد فولکس‌واگن برای طراحی لین کانسپت از یک کارتون انیمیشن الهام گرفته است. چراغ‌های داره‌ای زیبا و رنگ سبز در کنار فرم بدنه متفاوت، باعث شده تا بوگی یکی از زیباترین کانسپت‌های این نمایشگاه باشد.

vw i d buggy concept geneva live 1 - فولکس واگن I.D بوگی

همانطور که از چهره فولکس واگن I.D بوگی مشخص است این خودرو از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. این موتور به یک جعبه باتری لیتیوم یونی ۶۲ کیلووات ساعی متصل شده و مجموع قدرت خروجی آن ۲۰۱ اسب بخار (۱۴۹ کیلو وات) و ۲۵۸ پوند فوت (۳۴۹ نیوتن متر) گشتاور خواهد بود و در ۷.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. اگرچه بوگی در مقایسه با رقبا تنها می‌توانمد ۲۷۹ کیلومتر را با یکبار شارژ طی کند اما مشخصات آن به‌گونه‌ای است که می‌تواند در شرایط مختلف، بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

تصاویر فولکس واگن I.D بوگی

vw i d buggy concept geneva live 4 - فولکس واگن I.D بوگی vw i d buggy concept geneva live 3 - فولکس واگن I.D بوگی vw i d buggy concept geneva live 2 - فولکس واگن I.D بوگی  volkswagen i d buggy concept geneva live - فولکس واگن I.D بوگی vw i d buggy concept geneva live - فولکس واگن I.D بوگی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.