کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری

چند مدت قبل از رونمایی از خودروی جنسیس مینت  در فضای مجازی منتشر شد که بسیار توجه مخاطبان را به خود جلب کرد،  آن موقع همگی فکر می‌کردند این خودرو مدل پیشرفته هیوندای ولستر است  اما این گونه نبود.

hyundai genesis mint concept 11 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری

جنسیس مینت خودروی دو در که دارای پشت جمع شده و سقفی باشیم زیاد است، ارتفاع خودرو با زمین بسیار کم است و آن را می توانید در تصاویر خودرو در نمای کناری مشاهده کنید که بی شک موجب افزایش قدرت مانور و بهبود وضعیت آیرودینامیک خودرو شود.

hyundai genesis mint concept 11 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری

در یکی از تصاویر اگر دقت بیشتری کنید روی درب پشتی خودرو یک محفظه و درب باز شونده را مشاهده می کنید که دقیقا محل اتصال به شارژر خودرو می باشد و در اصل درپوش اتصال پلاگ  شارژر خودرو لوگوی جنسیس. در بخش پشتی موردی که بتواند توجه ما را به خود جلب کند چراغ عقب ال ای دی به صورت نواری و یکپارچه است.

hyundai genesis mint concept 8 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری

کابین خودرو در یکی از آن چیزهایی است که ما به شدت جذب آن شدیم صندلی هایی کاملا چرمی و یکپارچه و فضای زیبا که واقعا حس و حال یک خودروی لوکس را به راننده و سرنشین منتقل می کنند، بر خلاف سایر خودروها این ماشین از دکمه های کمی برخوردار است و شما در وسط فرمان خودرو تنها یک صفحه نمایش  کشیده را مشاهده می کنید و در اطراف فرمان نیز مجموعاً ۶ کلید لمسی قرار دارند که جهت کنترل هر چه بهتر این نمایشگر استفاده خواهد شد.

hyundai genesis mint concept 5 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری

جنسیس مینت  یک نسخه مفهومی و به اصطلاح کانسپت  است و شاید کمی زود باشد که ما انتظار داشته باشیم شرکت جنسی اطلاعات خودرو را منتشر کنند، تنها چیزی که ما بچه‌های تیم اول پلاک از آن اطلاع داریم آن است که این خودرو با یک بار شارژ کامل برقی می توانند مسافتی نزدیک به ۳۲۰ کیلومتر را طی کند.

تصاویر جنسیس مینت

hyundai genesis mint concept 10 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری hyundai genesis mint concept 9 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری  hyundai genesis mint concept 7 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری hyundai genesis mint concept 6 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری  hyundai genesis mint concept 4 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری hyundai genesis mint concept 3 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری hyundai genesis mint concept 2 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری hyundai genesis mint concept 1 - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری hyundai genesis mint concept - کانسپت جنسیس مینت ، خودرویی برقی مناسب زندگی شهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.