مرسدس SL رودستر 2021

بعدز از معرفی مرسدس بنز SL گرند ادیشن ۲۰۱۹  حالا نوبت به تولید مرسدس SL رودستر جدید می رسد.

مرسدس SL رودستر 2019 2 - مرسدس SL رودستر 2021

در چند سال گذشته شاید خبرهای زیادی در خصوص این سه خودرو از شرکت مرسدس بنز به گوش نمی رسید اما حالا پس از رونمایی مرسدس بنز اس ال گرند ادیشن خبرهای جدیدی از تولید  مرسدس SL به گوش می رسد.

مرسدس SL رودستر 2019 1 - مرسدس SL رودستر 2021

این سری خودرو بسیار به خودروهای ورزشی و اسپرت نزدیک شده است و تجهیزات لوکس و مدرن جدید استفاده کرده است به احتمال زیاد تا انتهای سال ۲۰۲۰ تولید و در سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان برسد.

معماری مورد استفاده برای این مرسدس بنز از نوع اسپرت مدولار است که سبب شده این خودرو علاوه بر زیباتر شدن، اسپرت شدن و آیرودینامیک شدن بدنه کاهش وزن بسیار زیادی را تجربه کند و به احتمال زیاد قرار است از سقف تا شونده استفاده کنند، سقفی پارچه ای که آن هم خود را به کاهش وزن این خودرو کمک می کند.

مرسدس SL رودستر 2019 3 - مرسدس SL رودستر 2021

هنوز در خصوص مشخصات فنی و پیشرانه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما تا جایی که ما مردم پلاک اطلاع داریم این خودرو دارای موتور ۶ سیلندر با قدرت خروجی ۴۳۰ اسب بخار می باشد به طوری که حجم ۳۰۰۰ سی‌سی دارد و از جریان هوای توربوشارژ  استفاده می کنند.البته حرف ها و حدیث هایی در خصوص تولید نوعی از این خودرو به عنوان پرچمدار اصلی در میان است که گویا موتور ۴۰۰۰ سی‌سی با ۸ سیلندر و بالاتر از ۶۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.