بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020

لامبورگینی هوراکان ایوو ۲۰۲۰  از آن  خودروهایی بود که  علاقه مندان خودرو را در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک در سال ۲۰۱۹ به خود جذب کرده بود.

lambo huracan evo usdebut 02 - بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020

اگر بخواهیم مشخصات فنی لامبورگینی هوراکان ایوو ۲۰۲۰ را بازگو کنیم باید بدانید که این ماشین دارای موتور ۵ هزار و ۲۰۰ سی سی با ده سیلندر که می تواند قدرت خروجی  بسیار بالایی  ۶۴۰ اسب بخار را تولید کنند و با توجه به ساختار و شکل آیرودینامیک خودرو به راحتی سرعت خود را از حالت سکون به صد کیلومتر در ساعت در مدت فقط  ۲.۹  ثانیه برساند و در ادامه توانایی رسیدن به بیشترین سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را دارد.این خودرو دوآل کلاج و ۷ دنده تعریف‌شده است .در ضمن باید بدانید که گشتاور ایوو در حدود ۴۴۲ پوند بر فوت است.

lambo huracan evo usdebut 30 - بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020

این خودرو دارای دو سیستم کنترل دینامیک است سیستم اول LDVI  است که واکنش های خودرو را از نظر دینامیکی مورد بررسی قرار می دهد. دومی  سیستم LPI   می باشد که می تواند با استفاده از سنسورهای ژیروسکوپ که در آن قرار دارد  شتاب خودرو را در سه بردار x ،y،z آنالیز کند و بهترین تصمیم را برای خودرو بگیرد، تمام سیستم هایی که در جمله بالا به آن اشاره کردیم هدفی دارند که کنترل پایداری و کنترل لغزش بهتر است.

lambo huracan evo usdebut 04 - بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020

در داخل کابین لامبورگینی هوراکان ایوو انواع کلید ها به صورت فیزیکی و لمسی را مشاهده می کنیم، یک مانیتور ۸.۴ اینچی نیز در وسط کنسول خودرو تعبیه شده تمام نیازهای مولتی مدیا و اتصال به بیرون را برای راننده می کند.

30 4e041a69 lamborghini huracan evo spyder 27 - بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020

 طراحی متفاوت تایر و استفاده از چرمی بی‌نظیر در داخل خودرو مثال‌زدنی است و خنک‌سازی موتور ۱۶ درصد ارتقاءیافته و طراحان یک اسپلیتر جدید در قسمت پایین سپر جلو افزوده‌اند تا هوا به‌خوبی جریان پیدا کنند.سیستم Apple CarPlay به‌صورت پیش‌فرض روی خودرو تعریف‌شده و در آینده نزدیک سیستم اندرویدی نیز افزوده خواهد شد. اپلیکیشنlamborghini Unica برنامه مخصوص لامبورگینی روی خودرو است که دسترسی وی آی پی را برای راننده فراهم می‌کند.

lambo huracan evo usdebut 15 - بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020

برای خرید این خودروی لاکچری و سوپر اسپرت  علاقه مندان باید مبلغی نزدیک به ۳۰۰.۰۰۰   دلار هزینه کنند.  این ماشین در تابستان امسال به بازار عرضه می شود.

تصاویر لامبورگینی هوراکان ایوو ۲۰۲۰

lambo huracan evo usdebut 03 - بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020  lambo huracan evo usdebut 01 - بررسی خودروی لامبورگینی هوراکان ایوو 2020

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.