اولین رونمایی از چانگان CS75 پلاس در نمایشگاه

چانگان CS75 پلاس خودرویی با چهره کاملا عضلانی و فیس هجومی که از جلو  پنجره کرومی عریض با نوارهای کرومی برجسته استفاده کرده است و اولین رونمایی خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک انجام داد.خودرو در کلاس بدنه کراس اور اور سایز بزرگ قرار می گیرد و زبان طراحی ویتالیتی میشن بهره می‌برد.

چانگان CS75 پلاس 6 - اولین رونمایی از چانگان CS75 پلاس در نمایشگاه

موتور مورد استفاده برای این خودرو از نوع ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ و مدل قوی تر با حجم ۲۰۰۰ سی سی  در نظر گرفته شده است، موتور ۲۰۰۰ سی سی برای نسخه اسپرت خودرو است از نظر ظاهری نیز تفاوت هایی دارد، دانلود آشنا جلو پنجره مشکی رنگ، داخل کابین با روکش های چرم قرمز و تریم مشکی اشاره کرد.

چانگان CS75 پلاس 5 - اولین رونمایی از چانگان CS75 پلاس در نمایشگاه

به غیر از تصاویری که در این مطلب توسط عکاسان بین المللی در نمایشگاه خودرو فراهم شده اطلاعات فنی بیشتری در خصوص آن منتشر نشده است و ما باید تا انتشار رسمی اطلاعات فنی و امکانات رفاهی خودرو صبر کنیم.

تصاویر چانگان CS75 پلاس

چانگان CS75 پلاس 1 - اولین رونمایی از چانگان CS75 پلاس در نمایشگاه چانگان CS75 پلاس 2 - اولین رونمایی از چانگان CS75 پلاس در نمایشگاه چانگان CS75 پلاس 3 - اولین رونمایی از چانگان CS75 پلاس در نمایشگاه چانگان CS75 پلاس 4 - اولین رونمایی از چانگان CS75 پلاس در نمایشگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.