رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید

در این مطلب قرار است نگاهی بیاندازیم به خودروی کلاس ون با نام رنو مستر ،چهره خودرو به روز شده و کابین نیز به تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی جدید مجهز شده است.

این خودرو به صورت خاص بر روی فیس جلو تمرکز کرده است، استفاده از چراغ های جلوی جدید و به روز شده در کنار جلو پنجره جدید کرومی  از همان مواردی است که به آن اشاره کردیم.

امکانات جدید ایمنی همانند دوربین عقب،  سیستم نظارت بر پایه لاستیک خودرو، سیستم تشخیص عابر پیاده و پایش جلوی خودرو  از جمله ی آنهاست.

رنو داستر از نظر موتوری نیز به روز شده و از  پیشرانه  ی ۲۳۰۰ با استاندارد آلایندگی یورو ۶  بهره می برد و توان خروجی موتور در بخش قدرت ۱۸۰ اسب بخار و در بخش گشتاور ۴۰۰ نیوتن بر متر است و این نیرو و شتاب توسط گیربکس خودکار ۶ سرعته به چرخ ها منتقل می شود.

تصاویر رنو مستر ۲۰۱۹

Renault Trafic 1 - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید Renault Trafic 3 - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید Renault Commercial - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید Renault Trafic Master - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید Renault Trafic 4 - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید Renault Master 2 - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید Renault Master EZ - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید Renault Trafic 2 - رنو مستر 2019 با چهره و پیشرانه ای جدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.