میتسوبیشی پاجرو 2019 و خداحافظی با آن

خرید اقدام شرکت میتسوبیشی پاجرو مدل ۲۰۱۹ کرد و در همان زمان نیز با این خودرو برای همیشه خداحافظی کرد خودرویی که اولین تولیدش در سال ۱۹۸۱  بود و در تاریخ عمر خود توانست محبوبیت بسیار زیادی را در سطح بین‌المللی به دست آورد اما حالا شرکت میتسوبیشی آخرین به روز رسانی خود را در خصوص این خودرو اعمال کرد و در کنار این به روزرسانی اعلام کرد که دیگر نسخه جدیدی برای آن در نظر گرفته نخواهد شد.

Pajero Final Edition 2 - میتسوبیشی پاجرو 2019 و خداحافظی با آن

در حقیقت نام کامل این خودرو میتسوبیشی پاجرو فاینال ادیشن است به معنی نسخه نهایی ،این شرکت اعلام کرده است که از این مدل خودرو به صورت سفارشی و در تعداد محدود ۷۰۰ دستگاه تولید خواهد کرد.

Pajero Final Edition 6 - میتسوبیشی پاجرو 2019 و خداحافظی با آن

این خودرو دارای سقف سانروف برقی به صورت استاندارد است که در صورت نیاز مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی بیشتر مدل فول آپشن این خودرو را تهیه کنند که دارای اسپویلر عقب و گلگیر های متفاوت است.

Pajero Final Edition 3 - میتسوبیشی پاجرو 2019 و خداحافظی با آن

موتور این خودرو  ۳۲۰۰ سی سی و چهار سیلندر، موتور دیزلی که امکان تولید قدرت ۱۹۰ اسب بخار را دارد  و نیروی تولید شده را به هر چهار چرخ منتقل می کند.میتسوبیشی پاجرو ۲۰۱۹ دارای قیمت ۴۰ هزار و ۵۰۰ دلار است تصاویر میتسوبیشی پاجرو ۲۰۱۹

 

 

تصاویر میتسوبیشی پاجرو ۲۰۱۹

Pajero Final Edition 4 - میتسوبیشی پاجرو 2019 و خداحافظی با آن Pajero Final Edition 1 1 - میتسوبیشی پاجرو 2019 و خداحافظی با آن Pajero Final Edition 5 - میتسوبیشی پاجرو 2019 و خداحافظی با آن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.