نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

کشور ایران از شمال و جنوب به دریا وصل است و پتانسیل خوبی برای حضور کشتی های تفریحی و قایق ها بخصوص در بحث توریستی دارد.

Placement 1v - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

در این مطلب به سراغ یکی از قایق های تفریحی در کلاس کابین کروز رفتیم.شرکت برترام مدل  ۶۱ که یک قایق تفریحی سایز بزرگ دارای تجهیزات کاملا لوکس است و شما براحتی در یک سفر دریایی می توانید همه چیز را با خود همانند خانه داشته باشید.

Placement 2v 1 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

دارای صندلی ها و کاناپه های راحتی در داخل و کابینت سیستم لباسشویی و ظرفشویی و حمام مجهز به  تخت ماساژ است.

2 3 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

در داخل کابین همچنین اتاق خوابی تعبیه شده است که دارای پنجره رو به بیرون و خواب دونفره تمامی اتاق ها دارای عایق صدا و کاملا آرام و ساکت هستند.در تمام اتاقها خروجی برق ۱۲۰ ولت در کنار شما وجود دارد .

3 2 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

در مرکز  کابین قایق شما می تواند مشاهده کنید که علاوه بر کاناپه های راحتی و نورپردازی های ال ای دی نمایشگر ۵۵ اینچ برای تماشای فیلم و فضای بار متعدد ایجاد شده.
روی عرشه مکانی برای قرارگیری قلابهای ماهیگیری در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.همچنین در بخش دیگری از عرشه متوجه وجود یک یخچال تمام و کمال هستید.

8 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

بخش و قسمت هدایت و کنترل قایق تفریحی ما به چندین مانیتور بزرگ مجهز شده و تمام سیستم های کنترلی قایق روشنایی و سایر موارد مجهز است.

25 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

سیستم موتور این قایق دارای خروجی قدرت ۱۹۰۰ اسب بخار توربو شارژ  دیزلی است که می تواند به بیشترین سرعت ۳۴ گره دریایی دست یابد.

تصاویر قایق تفریحی کروز برترام ۶۱

    6 1 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 7 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی  9 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 10 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 11 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 12 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 16 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 20 9 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 22 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 24 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی  28 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 29 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 32 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی 36 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 61 با امکانات خاص و دیدنی

3 نظرات
  1. هرکی می گوید

    ۰۹۰۱۰۶۶۱۸۸۹

  2. هرکی می گوید

    با سلام،عالی بود این پستتون! ولی من یه پیشنهاد بهتر دارم،این قایق از نظر ابعاد و مشخصات فنی خیلی ضعیفه! ما مگا یاک هایی داریم که شما میتونید بررسی های مختلفی همچون قیمت مشخصات موتوری،رفاهی و غیره رو داشته باشید! مثل سوپر یاک لیدی دی(lady Dee).البته به شخصه نیز حاضرم همکاری کامل رو داشته باشم که اگر تمایل مدیریت سایت باشه میتونید از طریق ایمیل در ارتباط باشیم!

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام.ممنون که مورد علاقه بوده.شماره تلگرامی خود رو قرار بدهید در ارتباط می شوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.