معرفی لندرور رنجرور مدل 2020

 لندرور رنجرور خودروی ساخته شده توسط شرکت معتبر و محبوب جگوار است که حالا دارای پیشرانه جدید ۳۰۰۰ سی سی شش سیلندر است که  قرار است به صورت هیبرید تولید و تحویل مشتریان گردد، خروجی موتور به صورت ترکیبی در بخش قدرت ۳۹۵  اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن بر متر است.این است از لندرور رنجرور می تواند کتاب خود را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در مدت ۶ و ۳ دهم ثانیه برساند و در ادامه به بیشترین سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.لازم است این اشاره کنیم که موتور جدید به سوپرشارژ مجهز شده تا بتواند نیازها و نوسانات دریافت قدرت را جبران کند.

2020 range rover 2 - معرفی لندرور رنجرور مدل 2020

لندرور رنجرور مدل ۲۰۲۰ جدا از استفاده از موتور جدید دارای رنگ بندی و تحریم‌های جدید با طراحی به روز شده است برای نمونه می توانیم به رنگ‌های جدید آبی و خاکستری اشاره کنیم.

2020 range rover 5 - معرفی لندرور رنجرور مدل 2020

آخرین بروزرسانی لندرور رنجرور مربوط به سال ۲۰۱۲  است. مدل جدید این خودرو قرار از دارای قیمتی بین ۹۰ هزار تا ۲۰ هزار دلار باشد که بسته به تیپ و آپشن خودرو متفاوت است.

2020 range rover - معرفی لندرور رنجرور مدل 2020

تقریباً سایر بروزرسانی های این خودرو را می‌توانید در تصویری که در زیر از کابین خودرو نشان داده شده است مشاهده کنیم و باید به این نکته اشاره کنیم که اطلاعات بیشتری در خصوص آپشن های ایمنی و رفاهی آن منتشر نشده است و به محض درج اطلاعات در وب سایت رسمی این شرکت ها نیز در مشخصات فنی در سایت وارد خواهیم کرد.

 

تصاویر لندرور رنجرور مدل ۲۰۲۰

2020 range rover 3 - معرفی لندرور رنجرور مدل 2020 2020 range rover 4 - معرفی لندرور رنجرور مدل 2020  2020 range rover 6 - معرفی لندرور رنجرور مدل 2020 2020 range rover with ingenium straight six 3 0 liter engine - معرفی لندرور رنجرور مدل 2020

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.