تولید پیکاپ جدید ایسوزو دی مکس XTR مدل 2019

شرکت ایسوزو که یکی از خودروسازان  مطرح است اقدام به تولید پیکاپ جدیدی با نام ایسوزو دی مکس XTR ‏ کرد، این وانت برتر در نمایشگاه های خودرو به عنوان یک کانسپت نشان داده شده بود اما حالا صحبت از این به عمل آمده که این ماشین در حال تولید و ساخته شدن است و دارای قیمتی نزدیک به ۳۴ هزار پوند خواهد بود.

isuzu dmax xtr uk 2 1 - تولید پیکاپ جدید ایسوزو دی مکس XTR مدل 2019

در اولین نگاه به چهره این خودرو بیشتر می‌توانید مشاهده کنید که چهره آن کاملاً خشن و عضلانی تر از و ارتفاع این خودرو نسبت به پیکاپ های هم رده با این قیمت کمی بلند تر شده که می تواند حجم مناسب تر برای آفرود باز ها باشد.

isuzu dmax xtr uk 5 - تولید پیکاپ جدید ایسوزو دی مکس XTR مدل 2019

سیستم تعلیق خودرو همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم از افزایش ارتفاع نزدیک به ۲۵ سانتی متر برخوردار شده است که البته سیستم تعلیق جدید نیز مجهز شده، در زیر خودرو رینگ و لاستیک های ۱۷ اینچی جدید را مشاهده می کنید و از اجرای آن مشخص است که لاستیک ها مخصوص به جاده های آفرود و سخت عبور هستند.

isuzu dmax xtr uk 4 1 - تولید پیکاپ جدید ایسوزو دی مکس XTR مدل 2019

این شرکت برای جذاب تر شدن چهره خودرو اقدام به بروزرسانی و قالب ریزی پانل های بدنه نکرد و به جای آن از کیت بادی سفارشی استفاده کرد که شامل بخش هایی  متفاوت نظیر دوره پنجره ها، جلو پنجره، سپر جلو و عقب، دور گلگیر ها و رکاب خودرو است.

isuzu dmax xtr uk 1 1 - تولید پیکاپ جدید ایسوزو دی مکس XTR مدل 2019

در اتاق خودرو صندلی‌ها اسپرت هستند و مجهز به آرم XTR سبز  رنگ میباشد، صندلی ها همچنین به سیستم تهویه و گرم کن مجهز شده و از جنس فیبر کربن خواهند بود، روکش صندلی ها چرم جیر هستند.

 

 

تصاویر ایسوزو دی مکس XTR مدل ۲۰۱۹

isuzu dmax xtr uk 3 1 - تولید پیکاپ جدید ایسوزو دی مکس XTR مدل 2019

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.