تویوتا 86 هاکون ادیشن مدل 2020

تویوتا ۸۶ هاکون ادیشن نسخه جدیدی از فیفا است که در نمایندگی های کشور آمریکا جدید معرفی شده و قرار است در انتهای سال ۲۰۱۹ به دست مشتری برسد. اولین چیزی که در خصوص این خودرو جلب توجه می‌کند رنگ سبز یشمی آن است که در نوع خود جذاب و خاص است.

تویوتا 86 هاکون ادیشن 1 - تویوتا 86 هاکون ادیشن مدل 2020

هاکون که در نامه خودرو استفاده شده است به یکی از جاده های کشور ژاپن اشاره می‌کند که البته از جاده‌های خوب آن کشور است.

تویوتا 86 هاکون ادیشن 5 - تویوتا 86 هاکون ادیشن مدل 2020

جدا از رنگ سبز که به آن اشاره کردیم این خودرو به روزرسانی های جالبی دارد که اگر بخواهیم به آن اشاره کنیم می‌توانیم به رینگ سایز ۱۷ اینچ با روکش برنز اشاره کنیم در عقب نیز باله عقب قرار گرفته که حس اسپرت بودن را به راننده منتقل می کند،

تویوتا 86 هاکون ادیشن 4 - تویوتا 86 هاکون ادیشن مدل 2020

کابین خودرو دارای صندلی های چرمی آلکانترا به رنگ قهوه ای است و در جای جای خودرو همانند داشبورد جلو آرم ۸۶ هاکون ادیشن دیده می شود.

موتور خودرو  ۲۰۰۰ سی سی ۴ سیلندر  باکستر است این موتور به گیربکس دستی متصل است و می تواند خروجی قدرت ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۲ بر متر گشتاور را به چرخ ها منتقل کند.البته برای مشتریان این خودرو سیستم انتقال قدرت شش سرعته خودکار نیز پیش بینی شده که با پرداخت هزینه بیشتر می توان خودرو را به آن مجهز نمود.

تویوتا 86 هاکون ادیشن 3 - تویوتا 86 هاکون ادیشن مدل 2020

 در بیرون خودرو می توانید تجهیزاتی همچون چراغ های ال ای دی، آینه های برقی ،اگزوز کرومی، مه شکن های ال ای دی  را مشاهده کرد.

 

به داخل خودرو که بیاییم علاوه بر صندلی چرم آلکانترا که به آن اشاره کردیم می توانیم به صندلی های ورزشی مجهز به سیستم گرم کن و تهویه، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و استارت مجدد خودرو در ترافیک ها، کیلس و استارت با دکمه شروع اشاره کنیم، علاقه مندان به این خودرو باید تا پاییز سال ۲۰۱۹ صبر کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.