پیش بررسی از خودروی شاسی بلند جدید زوتی T600

خودروی شاسی بلند جدید زوتی T600  یکی از معدود خودروهای چینی است کشور آمریکا را کسب کند، اولین بار از این خودرو در سال ۲۰۱۸ و به عنوان مدل مفهومی در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد و حالا پس از کسب مجوز ها و پیشرفت در خط تولید این خودرو قرار شده است تا انتهای سال ۲۰۲۰ یا ابتدای سال ۲۰۲۱ به مرحله تولید و عرضه برسد.

زوتی T600 1 - پیش بررسی از خودروی شاسی بلند جدید زوتی T600

البته بیش از راهیابی به بازار بین المللی آمریکا برای هیچ خودروسازی آسان نبوده چرا که این صنعت در کشور آمریکا بومی است و باید استانداردهای لازم در بخش های ایمنی   رفاهی را کسب کند. اگر بخواهیم بحث ایمنی و  آپشن دار بودن این خودرو را جدا بگیریم  می توانیم به طراحی خوب خودرو نیست توجه کنیم چیزی که شاید در بین خریداران آمریکایی بیشتر جلب توجه خواهد کرد.

زوتی T600 2 - پیش بررسی از خودروی شاسی بلند جدید زوتی T600

این خودرو در کلاس بدنه شاسی بلندهای سایز متوسط است ، امروزه این کلاس بدنه خودرو در بازارهای بین المللی طرفداران زیادی دارد.

زوتی T600 1 - پیش بررسی از خودروی شاسی بلند جدید زوتی T600

بیشترین چیزی که در خصوص این خودرو در اختیار ما قرار دارد تصاویر زیبای آن است  اما از نظر مشخصات فنی اطلاعات زیادی داده نشده، این خودرو دارای موتور ۲۰۰۰ سی سی  بنزینی با تزریق سوخت  GDI البته مجهز به سیستم توربو شارژ است که می تواند نزدیک به ۲۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند.

زوتی T600 3 - پیش بررسی از خودروی شاسی بلند جدید زوتی T600

آخرین خبر از خودروی زوتی T600  مربوط به سال ۲۰۱۳ می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.