فورد موستانگ شلبی GTS با رنگ و کیت بادی بروز شده

موستانگ شلبی همیشه یک خودروی محبوب بوده است، حالا این شرکت اقدام به رونمایی از نسخه جدید با نام فورد موستانگ شلبی GTS  کرده است.  همانگونه که همیشه در تصاویر دیده اید شلبی  ها  دارای یک طراحی خاص هستند، استفاده از دو خط ضخیم مشکی رنگ از ابتدا تا انتهای بدنه خودرو نمونه بارز این طرح  و رنگ است.

فورد موستانگ شلبی GTS 3 - فورد موستانگ شلبی GTS با رنگ و کیت بادی بروز شده

فورد موستانگ شلبی GTS جدید دارای موتور ۵۰۰۰ سی‌سی مجهز به سوپر شارژ است او می‌تواند ۷۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند که این نیرو توسط جعبه دنده ۱۰ سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

فورد موستانگ شلبی GTS 1 - فورد موستانگ شلبی GTS با رنگ و کیت بادی بروز شده

این خودرو با افزایش قدرت بی شک نیاز به بهبود سیستم ترمز دارد که در مدل جدید همانگونه که پیش‌بینی می‌شد سیستم ترمز به روز رسانی شده برمبو را در جلو و عقب خودرو دارد.

فورد موستانگ شلبی GTS 2 - فورد موستانگ شلبی GTS با رنگ و کیت بادی بروز شده

سیستم تعلیق به روز شده و در بخش پشتی خود را نیز از اگزوز جدید مارک استفاده شده است. این خودرو دارای دو رنگ و دو طرح است یا بدنه نارنجی رنگ با خطوط مشکی و یا برعکس بدنهای مشکی رنگ با خطوط نارنجی.

فورد موستانگ شلبی GTS 4 - فورد موستانگ شلبی GTS با رنگ و کیت بادی بروز شده

برای اسپرت شدن و زیباتر شدن خودرو از کیت بادی جدیدی استفاده شده است که  در  کنار مشکی رنگ براق همچنین استفاده از صندلی های چرم مشکی و نارنجی با دو خط نارنجی رنگ در داخل کابین نمایی کاملاً جدید به خودرو داده است.

فورد موستانگ شلبی GTS 5 - فورد موستانگ شلبی GTS با رنگ و کیت بادی بروز شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.