نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50

در این مطلب می پردازیم به قایق تفریحی برترام  ۵۰ در کلاس کابین کروز.این قایق از نسخه برترام  ۶۱ بسیار کوچک تر است. دارای صندلی ها ،حمام و کاناپه های راحتی در داخل است.

Head photo 2 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50

در داخال کابین این قایق اما مثل نسخه ۶۱ این شرکت خبری از اتاق جداگانه و تخت خواب و همچنین لباس شویی و خیلی از امکانات دیگر نیست.سیستم صوتی و تصویری مجهز به نمایشگر ۵۵ اینچ و ۹ بلندگو در دسترس است تا نیاز های چند رسانه ای شما را بر آورده کند.

v6 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50

این قایق تفریحی دارای طول ۱۶ متر  باعرض ۵.۳ متر است ، و می تواند در مخزن سوخت خود ۴ هزار و ۶۰۰ لیتر  گازوئیل جای دهد.علاوه بر این قابلیت جاگیری ۴۵۴ ی آب سالم و آشامیدنی را در بدنه خود دارد. می‌تواند نیاز یک سفر طولانی را در دریا برای شما برآورده کند قسمت هدایت و کنترل قایق تفریحی ما به چندین مانیتور بزرگ مجهز شده و تمام سیستم های کنترلی قایق روشنایی و سایر موارد مجهز است.سیستم موتور این قایق از نوع کاترپیبلار C18 دیزلی است .که می تواند به بیشترین سرعت ۴۰ گره دریایی دست یابد.

تصاویر قایق تفریحی کروز برترام ۵۰

v5 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50 v4 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50 v3 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50 v2 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50 v1 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50 Header photo 1 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50 Head photo 2 - نگاهی به قایق تفریحی کروز برترام 50

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.