فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی

فولکس واگن ترانسپورتر با بروز رسانی های داخلی در بخش  کابین و همچنین اضافه شدن امکانات رفاهی  برای سال ۲۰۱۹ خود را آماده کرده است.

vw transporter t6 edition camper conversion by vanworx - فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی

ایران خودرو  دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲۰۰۰ سی سی با ورودی به قدرت ۱۴۸ اسب بخار است که نیروی خود را توسط سیستم دو کلاچه و گیربکس خودکار به چرخ ها منتقل می کند.

vw transporter t6 edition camper conversion by vanworx 1 - فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی

در داخل کابین شما هر آن چیزی را که برای یک سفر خانوادگی نیاز دارید فراهم است از اجاق گاز تا ظرفشویی، میز ناهار خوری، صندلی ها و کاناپه هایی که می توانند به تخت خواب تبدیل شوند.

vw transporter t6 edition camper conversion by vanworx 2 - فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی

گویا بازار خودروهای ون  با توجه به علاقه مشتریان به گشت و گذار و سفر داغ تر از همیشه شده چرا که در هفته گذشته ما اروند پلاک در مطلب زیر به معرفی خودروی مرسدس بنز مارکوپولو ۲۰۱۹   پرداختیم که از نظر ظاهر و امکانات داخلی بسیار به این خودرو شبیه بود.

 

تصاویر فولکس واگن ترانسپورتر ۲۰۱۹

vw transporter t6 edition camper conversion by vanworx 3 - فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی vw transporter t6 edition camper conversion by vanworx 4 - فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی vw transporter t6 edition camper conversion by vanworx 5 - فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی vw transporter t6 edition camper conversion by vanworx 6 - فولکس واگن ترانسپورتر جدید با کابینی پر از امکانات رفاهی

2 نظرات
  1. ایمان خلیلی می گوید

    سلام یکی از اینا تو کیش چقدر درمیاد اگه بخوایم بخرم؟؟؟؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      شما باید بتونیدثبت سفارش کنید.اگر این رو بتوانید اوکی کنید مشکلی نیست.ایراد کار اینه که ثبت سفارش کلا محدود یا تعطیل شده با وضعیت دلار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.