مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود

مرسدس بنز GLB مدل ۲۰۲۰ شاسی بلند جدید شرکت بنز است که اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای رونمایی شد. خودرو شاسی بلندی که به گفته خود شرکت بنز در دسته ی  شاسی بلندهای جمع و جور شهری قرار می گیرد.

mercedes bens concept glb 1 - مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود

موتور خودرو از نوع ۲۰۰۰ سی سی با خروجی ۲۲۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است که این نیرو و شتاب توسط گیربکس ۸ سرعته خودکار و سیستم به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود.

mercedes bens concept glb 5 - مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود

همانگونه که مشاهده می کنید طراحی این خودرو به شکلی انجام شده که در دور تا دور خودرو شما می توانید چهره عضلانی و به اصطلاح ماسلز آن  را مشاهده کنید.

mercedes bens concept glb 3 - مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود

کابین خودرو مشخص است که از چرم بسیار با کیفیت ساخته شده بخصو در بخش های صندلی و رو دری ها.

mercedes bens concept glb 6 - مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود

هنوز اطلاعات دقیقی از سیستم های ایمنی و رفاهی خودرو در دسترس ما قرار نگرفته تا بتوانیم به شما منتقل کنیم اما  توانستیم فیلمی از تست خودرو برای شما به دست آوریم که در ادامه می توانید مشاهده کنید.دور تا دور خودروی در حال تست با برچسب پوشیده شده است اما باز هم خالی از لطف نیست.

 

 

تصاویر مرسدس بنز GLB مدل ۲۰۲۰

mercedes bens concept glb - مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود  mercedes bens concept glb 2 - مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود  mercedes bens concept glb 4 - مرسدس بنز GLB مدل 2020 با پکیج مخصوص آفرود

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.