نگاهی به هیوندای النترا مدل 2020 با ظاهری جدید

امروز در یکی از بررسی های جدید ما در وب سایت اروند پلاک می خواهیم مدل جدید هیوندای النترا به پردازیم. مدل سال ۲۰۲۰ حالا کلی به روز رسانی جدید را در خود می‌بیند در کنار موتور و قیمت های جدید.

2019 hyundai elantra sport 06 - نگاهی به هیوندای النترا مدل 2020 با ظاهری جدید

یکی از بهترین موارد جدید به این خودرو اضافه شده است استفاده از گیربکس هوشمند است. اینکه ما بگوییم یک مورد خوب نه فقط به خاطره اینکه خودکار است بلکه به این دلیل باشد که این خودرو با کاهش مصرف سوخت همراه شده که یکی از دلایل اصلی آن استفاده از این نوع گیربکس است.

2020 hyundai elantra 3 - نگاهی به هیوندای النترا مدل 2020 با ظاهری جدید

این خودرو حالا دارای امکانات و آپشن های بیشتر می باشد اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم می توانیم به داشتن سیستم تهویه خودکار در دو ناحیه، نمایشگر سه و نیم اینچ مربوط به اطلاعات مهم خودرو در پشت صفحه کیلومتر، سیستم های ایمنی تشخیص عابر پیاده و پیشگیری از برخورد و همچنین سیستم دستیار رانندگی بین خطوط و هشدار علائم جاده ای اشاره کنیم.

2020 hyundai elantra 2 - نگاهی به هیوندای النترا مدل 2020 با ظاهری جدید

هیوندای النترا مدل ۲۰۲۰ موتور ۲۰۰۰ سی سی باور جی ۱۴۷ اسب بخار قدرت استفاده می کند.کم کم باید منتظر فروش این خودرو در بازارهای بین‌المللی باشیم به خصوص در انتهای سال ۲۰۱۹.این خودرو دارای قیمت ۱۸ هزار دلار است.

 

تصاویر هیوندای النترا ۲۰۲۰

2019 hyundai elantra sport 04 - نگاهی به هیوندای النترا مدل 2020 با ظاهری جدید 2019 hyundai elantra sport - نگاهی به هیوندای النترا مدل 2020 با ظاهری جدید 2020 hyundai elantra 4 - نگاهی به هیوندای النترا مدل 2020 با ظاهری جدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.