پورشه کاین S کوپه 2020 آماده برای پاییز

روز به نیمه دوم سال ۲۰۱۹ نرسیدیم  خودروهای جدید یکی پس از دیگری وارد بازار می‌شوند، شرکت پورشه نیز از این قافله عقب نماند و  پورشه کاین S کوپه ۲۰۲۰  را رونمایی کرد.

  2020 porsche cayenne s coupe 2 - پورشه کاین S کوپه 2020 آماده برای پاییز

خودرو دارای موتور قدرتمند ۲۹۰۰ سی سی از نوع تویین توربو است که می تواند قدرت خروجی معادل ۴۳۴  اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن بر متر را تولید کند و نیرو و گشتاور تولید شده به واسطه گیربکس هشت سرعته خودکار به هر چهار چرخ منتقل می‌شوند که سبب می شود این خودرو بتواند سرعت خود را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت فقط در مدت ۵ ثانیه برساند و در ادامه به بیشترین سرعت ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت برسد.

2020 porsche cayenne s coupe 4 - پورشه کاین S کوپه 2020 آماده برای پاییز

سقف خودرو پانارومیک است و همچنین در کنار خودرو می توانید رینگ های بزرگ سایز ۲۰ اینچ را مشاهده کنیم، در داخل خودرو نیز صندلی ها از نوع ورزشی با  قابلیت تنظیم در ۸ جهت  هستند.

2020 porsche cayenne s coupe 3 - پورشه کاین S کوپه 2020 آماده برای پاییز

از نظر ایمنی تا جایی که ما اطلاع داریم و شرکت سازنده به آنها اشاره کرده است می توانیم به داشتن سیستم های اتوپارک و سیستم فرمان حساس به سرعت و سیستم خودکار تنظیم تعلیق خودرو اشاره کنیم.

2020 porsche cayenne s coupe 1 - پورشه کاین S کوپه 2020 آماده برای پاییز

این خودرو به احتمال خیلی قوی در شروع پاییز پیش فروش خواهد شد و احتمالاً طبق گفته شرکت پورش دارای قیمتی نزدیک به  ۱۰۰ هزار دلار است.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید با وب سایت اروند پلاک همراه شوید با تازه های خودرو از سرتاسر جهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.