جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو در اردیبهشت 98

به اطلاع متقاضیان محترم می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان  ثبت نام کننده خودروهای  تندر ۹۰ پلاس دستی و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ، تبدیل این تعهدات به سایر خودروهای قابل ارائه شرکت از روز جاری تا پایان ماه جاری تا پایان ظرفیت به شرح زیر ارائه شده است :

پارس سال – تحویل ٣٠ روز
پارس ال ایکس(١٨) – تحویل۴۵روز
پژو٢٠٧دستی – تحویل ٣٠ روز
پژو ۲۰۶ صندوقدار – تحویل ۶٠ روز
سورن توربوشارژ – تحویل ٢٠ روز
تندرپیکاپ – تحویل ٢٠ روز
دنا – تحویل ٢٠ روز

در راستای تنظیم قیمت خودروهای شرکت ایران خودرو در بازار، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند ، شرایط فروش فوری تنظیم بازار مطابق جدول ذیل و از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۸ آغاز خواهد شد.

بدیهی است امکان ثبت نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود. لازم به ذکر است، عرضه محصولات جدول ذیل بر اساس قیمت حاشیه بازار تنظیم شده است.

ایران خودرو 28 اردیبهشت - جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو در اردیبهشت 98

امکان به کارگیری ربات در ثبت نام محصولات ایران خودرو وجود ندارد 

سیستم فروش گروه صنعتی ایران خودرو با به کار گیری به روزترین برنامه ضد ربات (captcha) در مراحل مختلف ثبت نام امنیت کاربران را به حداکثر رسانده است. این نرم افزار به منظور افزایش امنیت کاربران در سیستم فروش محصولات ایران خودرو استفاده می شود.

برخلاف ادعای برخی افراد،‌ با اجرای نرم افزارهای امنیتی، ورود ربات در فرآیند ثبت نام مشتریان، دست کم در سیستم فروش گروه صنعتی ایران خودرو، امکانپذیر نیست.

درحال حاضر فرآیند فروش روزانه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل کثرت مراجعین به سایت فروش از سویی و محدودیت عرضه محصول، در مدت زمان کوتاهی تکمیل می شود. در کسری از ثانیه چندین هزار نفر در صف انتظار ثبت نام قرار دارند که یقینا به دلیل محدودیت در تعداد خودروهای قابل عرضه تعداد کمی از متقاضیان موفق به ثبت نام می شوند.این گزارش می افزاید، تمامی مراحل مختلف ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو با درصد اطمینان بالا درحال کنترل شدن است و مشتریان هیچ نگرانی از ورود ابزارهای ربات و سوءاستفاده نداشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.