پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن

در سری مطالب گذشته به این مطلب پرداخته ایم که  پورشه کاین کوپه مدل سال ۲۰۲۰ خودروی است که به عنوان نسل سوم شناخته خواهد شد.این خودرو دارای طراحی واضح تر در جلو و عقب است دارای اسپویلر قابل تنظیم است و در مجموع سبب زیباتر شدن هرچه بیشتر خودرو شده است.

2019 porsche cayenne coupe 1 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن

این مدل خودرو در بخش شکل و شمایل بیرونی و شیب سقف دارای طراحی خاصی است که در اصطلاح فست بک می گویند و در کلاس کراس اوورها با این شکل و شمایل یک خودروی ایده آل و زیبا است، پس ما می توانیم بگوییم خودروی پورشه کاین یک مدل فست بک و کوپه است و در هر دو کلاس بدنه جای می گیرد.

porsche cayenne coupe 2019 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن

این خودرو در بخش بنزینی با موتور های متفاوت و متنوع در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد موتورهای ۳۰۰۰ سی‌سی با ۳۳۵ است و چهار هزار سی سی با  خروجی ۵۵۰   اسب.

2019 porsche cayenne coupe - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن

بخش فیس جلوی خودرو همانند نسل دوم آن در سالهای گذشته است و می توانیم بگوییم به جز چراغ های جدید  نمی توانیم به روزرسانی چشمگیری را ببینیم.طراحی مجدد درب عقب و بال های جلویی این وسیله نقلیه را ۱۸ میلی متر گسترده تر و عضلانی کرده است.سپر ها کاملا بروز هستند. اسپویلر عقب تطبیقی ​​جدید به عنوان بخشی از آئرودینامیک فعال  (PAA) استفاده می شود.سایر موارد در  زیر لیست شده است.

 

  • رینگ های جدید ۲۲ اینچی
  • صندلی های آلکانترا
  • سیستم اگزوز ورزشی
  • صندلی ورزشی جدید برقی با قابلیت تنظیم در ۸ جهت

 

ما باید به این نکته اشاره کنیم که این مطلب امروز ما نسخه هیبریدی این ماشین است.نسخه هیبریدی دارای موتور بنزینی ۳۰۰۰ سی‌سی است که دارای قدرت ۳۳۵ اسب بخار است ، در کنار این موتور احتراق داخلی موتور الکتریکی با قدرت خروجی ۱۳۴  قرار گرفته است که در مجموع به خروجی قدرت ۴۵۵ اسب بخار و گشتاور ۵۱۶ پوند بر فوت دست می یابد. همچنین برای انتقال نیرو و گشتاور از گیربکس مجهز به کلاچ چند صفحه از نوع  E-Hybrid استفاده کرده است.قیمت مدل جدید هیبریدی ۸۹،۰۰۰ دلار دلار در نظرگرفته شده است

 

 

تصاویر پورشه کاین کوپه هیبرید ۲۰۲۰

2019 porsche cayenne coupe 2 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن porsche cayenne coupe 2019 1 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن porsche cayenne coupe 2019 2 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن 2019 porsche cayenne coupe 3 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن 2019 porsche cayenne coupe 4 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن 2019 porsche cayenne coupe 5 - پورشه کاین کوپه هیبرید 2020 زیبا و مدرن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.