استون مارتین DBS سوپرلگرا 2020 نسخه OHMSS ادیشن

استون مارتین DBS سوپرلگرا ۲۰۲۰ نسخه OHMSS  در اصل به خودروی معروف اشاره می کند که در فیلم زیبای جیمز باند در سال‌های ۱۹۶۹  مورد استفاده قرار می گرفت و آن زمان فقط در دنیا به تعداد ۵۰ دستگاه از این خودرو تولید شد.

Aston Martin DBS Superleggera OHMSS Edition 2019 1024 05 - استون مارتین DBS سوپرلگرا 2020 نسخه OHMSS  ادیشن

شرکت اساس مارتین با تولید این خودرو در تلاش است تا بتواند خودروی افسانه ای خود در فیلم جیمز باند که در آن زمان به شدت محبوب بود را احیا کند.

Aston Martin DBS Superleggera OHMSS Edition 2019 1024 07 - استون مارتین DBS سوپرلگرا 2020 نسخه OHMSS  ادیشن

در آن زمان فیلم جیمز باند با نام  ۰۰۷  تولید شد که در آن شام کانری به عنوان یک مامور مخفی نقش بازی می کرد  و  خودروی استون مارتین DBS   خودروی شگفت آوری بود که در زیر پای نقش اول این فیلم قرار گرفت تا بتواند ماموریت های غیرممکن را با کمک این خودرو ممکن کند.

Aston Martin DBS Superleggera OHMSS Edition 2019 1024 01 - استون مارتین DBS سوپرلگرا 2020 نسخه OHMSS  ادیشن

با وجود این که بیش از ۵۰ سال از تولید این فیلم و حضور استون مارتین در مجموعه فیلم های جیمز باند ۰۰۷ میگذرد حالا شرکت  سازنده این خودرو اقدام به رونمایی مدل به‌روز شده اما با همان ذات و همان رنگ کرده است.

Aston Martin DBS Superleggera OHMSS Edition 2019 1024 0a - استون مارتین DBS سوپرلگرا 2020 نسخه OHMSS  ادیشن

 سقفی شیب دار و  هود های ورود هوایی که همه ما را یاد همان خودرویی ۵۰ سال پیش می اندازد اما کاملا مدرن و به روز که می تواند هر چشمی را به خود جلب کند.

Aston Martin DBS Superleggera OHMSS Edition 2019 1024 08 - استون مارتین DBS سوپرلگرا 2020 نسخه OHMSS  ادیشن

موتور مورد استفاده برای این خودرو یک موتور پر قدرت ۵۲۰۰d ۱۲ سیلندر و دارای خروجی قدرت ۶۵۰ اسب بخار است، موتور خودرو از نوع توربو شارژ بوده و می تواند به راننده شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در مدت فقط ۳.۴ ثانیه بدهد.

قیمت خودرو در حدود ۳۹۰ هزار دلار تعیین شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.