تویوتا گرنویا خودرویی لوکس و مدرن در کلاس بدنه ون

همان گونه که این روزها مطالب وب سایت اروند پلاک را دنبال می کنید حتما متوجه شده اید که ما حساب ویژه‌ای را در مطالب خودمان بر روی خودروهای کلاس بدنه ون باز کردیم.

تویوتا گرنویا 5 - تویوتا گرنویا خودرویی لوکس و مدرن در کلاس بدنه ون

شاید در مدت زمان کمی گذشته این خودروها آنچنان محبوب نبودند و دارای ظاهری خشن وبا امکاناتی بسیار کم تولید می شدند. دلیل اصلی این موضوع این بود که این خودرو ها بیشتر برای مصارف جابجایی و تجاری استفاده می شدند.

تویوتا گرنویا 6 - تویوتا گرنویا خودرویی لوکس و مدرن در کلاس بدنه ون

اما در سال های جدید و در مطالبی که ما برای شما قرار می دهیم بی شک دیده اید که خودروهای کلاس و بسیار در حال پیشرفت و توسعه هستند و به نحوی می توانیم بگوییم که طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند.

تویوتا گرنویا 2 - تویوتا گرنویا خودرویی لوکس و مدرن در کلاس بدنه ون

اضافه شدن تجهیزات متنوع و لوکس در این خودرو ها سبب شده خودروهای کلاس ون ماشین‌هایی باشد برای سفرهای طولانی  که شما می توانید از امکانات نه مانند آشپزخانه، تخت خواب و سیستم های  شست و شو و سایر رفاهیات استفاده کنیم که این خودرو را تبدیل به یک خانه کوچک قابل حمل می کند.

تویوتا گرنویا 3 - تویوتا گرنویا خودرویی لوکس و مدرن در کلاس بدنه ون

یکی از این خودروهایی که ما امروز به آن اشاره می‌کنیم تویوتا گرنویا است. ین رونمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه کشور چین شانگ های به عمل آمد و شاهد بودیم که می‌تواند در خود هشت مسافر را هم کند بیشتر خودروی است برای خانواده‌هایی که پر جمعیت هستند یا به دنبال گشت و گذار در طبیعت می باشند. البته این خودرو مصارف زیاد تجاری نیز خواهد داشت.

Aston Martin DBS Superleggera OHMSS Edition 2019 1024 08 - تویوتا گرنویا خودرویی لوکس و مدرن در کلاس بدنه ون

این خودرو در داخل کابین دارای صندلی های لوکس و سیستم های کاملاً جدید ایمنی و رفاهی است.

همچنین در بخش فنی سیستم تعلیق فنرپیچ در عقب خودرو استفاده کرده است که موجب می‌شود خودرو کاملا نرم و انعطاف پذیر باشد تا در داخل کابین مسافران اذیت نشود.

قیمت این خودرو نزدیک به۴۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است که با توجه به امکانات ایمنی و رفاهی آتی که ما در زیر نویس کردیم برای این خودرو کاملا منطقی به نظر می رسد..

  • صندلی های چرمی
  • درب عقب برقی کشویی
  • صندلی های جلوی برقی
  • USB
  • سیستم صوتی با ۱۲ اسپیکر
  • ۹ کیسه هوای ایمنی
  • کنترل کروز
  • قابلیت ایمنی جلوگیری از برخورد

آیتم ها و مشخصات گفته شده در بالا بخشی از امکانات این خودرو است که هنوز به صورت رسمی به وب سایت تویوتا نرفته است و بی شک بعد از رونمایی رسمی مشخصات کامل این خودرو را ما در بخش مشخصات فنی خودروها وارد می کنیم در ضمن اگر علاقه مند به خودروهای ون هستید می توانید در همین جا از خودروی تویوتا هایس دیدن کنید. این خودرو در ایران بسیار محبوب است و به خصوص در استان خوزستان و منطقه آزاد اروند توانسته جایزه سرویس‌های مدارس و ارگانهای رسمی را بگیرد

2 نظرات
  1. احمد یوسفی می گوید

    ببخشید . با تشکر از سایت خوبتان

  2. احمد یوسفی می گوید

    سلام .وقت بخیر
    لطفا تفاوت فنی و نیز از نظر رانندگی بین تویوتا هایس سقف متوسط و سقف کوتاه را بفرمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.