اشکودا سیتی گو e iv مدل 2020 خودرویی با آلایندگی صفر

اشکودا سیتی گو e iv مدل ۲۰۲۰  یک خودروی کلاس بدنه هاچ بک برقی مناسب برای مصرف شهری است، این  یک خودروی کاملا جدید  است که دارای آلایندگی  ۰ درصد می باشد .

دیگر خبری از موتورهای احتراق داخلی نیست و از موتور برقی با قدرت خروجی ۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ استفاده شده است،در  اولین نگاه متوجه خواهید شد که این خودرو بسیار کوچک و جمع و جور است اما شاید این یک نگاه ظاهری به این خودرو باشد با توجه به اینکه دارای ابعاد طولی معادل ۳۵۹۷ میلی متر می باشد که در نوع خود قابل ملاحظه است.

اشکودا سیتی گو 2 - اشکودا سیتی گو e iv مدل 2020 خودرویی با آلایندگی  صفر

این خودرو می تواند در مدت زمان ۱۲ و ۵ ثانیه شتاب خود را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند نکته ای که که شاید زیاد برای شما جالب نباشد این است که با این خودرو نمیتوان بیشتر از ۱۳۰ کیلومتر در ساعت سرعت رفت.

اشکودا سیتی گو 3 - اشکودا سیتی گو e iv مدل 2020 خودرویی با آلایندگی  صفر

یکی از نکات مهم در خودروهای برقی این مورد است که خودرو چه مسافتی را با یک بار شارژ کامل می تواند طی کند اشکودا سیتی گو خودرویی است که با باطری ۳۷ کیلو وات ساعت می تواند شما را ۲۶۵ کیلومتر جابجا کند.

اشکودا سیتی گو 4 - اشکودا سیتی گو e iv مدل 2020 خودرویی با آلایندگی  صفر

در مدت یک ساعت سطح شارژ باتری خود را به ۸۰ درصد برساند که البته این سرعت در شارژ باتری با استفاده از پکیج شارژر مخصوص خودرو انجام می پذیرد ولی اگر شما بخواهید با برق معمولی خانه این خودرو را شارژ کنید باید چیزی نزدیک به ۱۲ ساعت منتظر بمانید که اصلا رقمی جالبی نیست.

اشکودا سیتی گو 5 - اشکودا سیتی گو e iv مدل 2020 خودرویی با آلایندگی  صفر

شکل و شمایل این خودرو کاملاً خاص  و منحصر به فرد برای خودش است ،استفاده از چراغ های روشنایی در روز ال ای دی در کنار چراغ های مه شکن و رینگ ۱۶ اینچی از جمله موارد مهم در طراحی آن می باشد.

اشکودا سیتی گو 1 - اشکودا سیتی گو e iv مدل 2020 خودرویی با آلایندگی  صفر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.