بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

بلاخره پس از کلی پیش درآمد بررسی در خصوص این خودرو توان سیم یکی از تخصصی ترین بررسی ها را در خصوص آن در این مطلب بنویسیم.

تویوتا سوپرا 2020 4 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

همانگونه که همه شما میدانید تویوتا سوپرا دارای عقبه و پیشینه‌  چندین  ساله است، دارای استایل بدنه طراحی بر اساس آنچه در ذاتش بوده  راه خود را ادامه داده بدن مدل جدید به جدیدترین طراحی و موتور و همچنین گیربکس مجهز شده است.

تویوتا سوپرا 2020 5 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

 موتور مورد استفاده در این خودرو از نوع۳۰۰۰ سی سی  توربو شارژ شش سیلندر است که می تواند قدرتی معادل ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور نزدیک به ۵۰۰ نیوتن بر متر را تولید  و توسط گیربکس خودکار به چرخ ها منتقل کند.

تویوتا سوپرا 2020 2 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

 این قدرت و گشتاورسبب می‌شود تویوتا سوپرای ۲۰۲۰ بتوانند در مدت زمان فقط  ۴.۴ ثانیه شتاب خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند  و در ادامه به بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

تویوتا سوپرا 2020 1 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

 استفاده از این موتور پرقدرت سبب شده است سوپرا ۲۰۲۰ از سیستم ترمز تقویت شده استفاده کند ، جایی که رمز های از نوع ۴ پیستون و دیسک های ۱۴ اینچی استفاده شده است.

تویوتا سوپرا 2020 3 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

ظاهر این خودرو ورزشی و جوان پسند است و دارای سقفی با برامدگی های خاص خود است که در کنار طراحی بسیار زیبای  خودرو یک ماشین متفاوت شده است.

به بخش جلوی خودرو که تصویر نگاه کنید  می توانید سه دریچه هوا را مشاهده کنید که دقیقا همه آنها به موتور خودرو را دارد ، چراغ های جلو و بینی خودرو  همگی با وجود جدید بودن شکل و شمایل در مجموع ما را یاد همان سوپرای گذشته می اندازد.

Toyota Supra US Version 2020 1024 01 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

تویوتا سوپرا دارای عرض زیاد است به نحوی که وقتی در پشت خودرو قرار بگیرید با توجه به شکل و طراحی سپر خودرو کاملا این موضوع مشهود است.

Toyota Supra US Version 2020 1024 15 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

یکی از مواردی که ما می توانیم به آن  ایراد بگیریم وجود کانالهای ورودی هوا  هرچند با ابعاد کوچک بر روی بخش هایی مانند سپر جلو و در زیر چراغ های جلو است  فقط  به عنوان یک المان طراحی قرار گرفته‌اند و هیچ کاربردی ندارد.

Toyota Supra US Version 2020 1024 3c 1 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

در داخل کابین خودرو اولین چیزی که به  ذهن ما خطور می کند این است که طراحی این خودرو بسیار به رقیب خود یعنی بی ام و زد ۴ شبیه است .اهرم دنده از نوع آی درایو  در کنار صفحه نمایش ۸.۸ اینچی لمسی وسط صفحه کیلومتر  کاملا مشابه با همان چیزی است چه در خودروی بی ام و زد ۴ شاهد هستیم.

Toyota Supra US Version 2020 1024 3c - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

نمایشگر خودرو کاملا هوشمند است و تمام تلفن های هوشمند را پشتیبانی می کند  ورزش جمله امکانات این صفحه نمایش اتصال به سیستم صوتی برند جی بی ال است  که دارای ۱۲ بلندگو و ساب ووفر می باشد، کابین این خودرو بسیار جادار و راحت است و صندلی ها همگی از نوع چرم با کیفیت و رودری ها و پانل ها و همچنین داشبورد ها همگی از مواد با کیفیت و سطح اول می باشند.ظاهر صندلی ها از نوع اسپرت و  قابل تنظیم در ۱۴ جهت است.

Toyota Supra US Version 2020 1024 08 - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

یکی از امکاناتی که در این خودرو استفاده شده قابلیتدیفرانسیل لغزش محدود (LSD)   است  که منجر میشود خودرو در سر پیچ های بسیار تند تعادل خود را به بهترین شکل با محاسبه گرانش زمین حفظ کند.

Toyota Supra US Version 2020 1024 0c - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

همانند بسیاری از خودروهای موجود در این کلاس  و سطح تویوتا سوپرا هم  دارای انتخاب حالت رانندگی است و رانندگانی که در اتوبان و شهر رانندگی می کند  با انتخاب حالت رانندگی اسپرت یا ورزشی ذات واقعی تویوتا سوپرا را خواهند دید.

Toyota Supra US Version 2020 1024 1e - بررسی تخصصی خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰

قیمت این خودرو ۴۹ هزار دلار آمریکا در نظر گرفته شده است و در مقابل رقبای همانند پورشه کیمن و  و بی ام و ام ۲  که همگی دارای قیمتی بالای ۵۵ هزار دلار هستند  بی شک دارای برگ برنده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.