لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

لکسوس RX L  خودروی نام آشنای برند لکسوس است که در کلاس شاسی بلند ها قرار می گیرد و در طول سال‌های گذشته توانسته است محبوبیت خودش را در بین مشتریان به دست بیاورد.

Lexus RX L 2020 1024 01 - لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

اولین بار در سال ۱۹۹۸ لکسوس RX L  تولید شد تا سالهای ۲۰۰۳ بدون تغییر در بازار عرضه شد. در سال ۲۰۰۳ نسل دوم  تولید و در سال ۲۰۱۰ نیز نسل سوم آن  تولید شد اما حالا در سال ۲۰۲۰ می توانیم خودروی تولید شده را نسل چهارم بدانیم ،یعنی جدیدترین مدل لکسوس RX L.

Lexus RX L 2020 1024 09 - لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

RX L  تنها تفاوتی که با آر ایکس معمولی دارد  سه ردیف بودن صندلی‌ها و بلند تر بودن و بیشتر بودن طول خودرو است.

Lexus RX L 2020 1024 05 - لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

خودرو با بروزرسانی های خارجی و داخلی  تولید می شود. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید طراحی خودرو بسیار زیبا و مدرن شده است، استفاده از چراغ های کشیده و باریک در کناره جلوپنجره مشبک، خطوط تیز  و کشیده  چهره ای کاملا هجومی را نشان می دهد.

Lexus RX L 2020 1024 06 - لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

در داخل اتاق خودرو تغییراتی هر چند محدود صورت گرفته ترجمه آنها می توان به استفاده از نمایشگر ۱۲.۳ اینچ  جدید اشاره کنم. این خودرو به رابط هوشمند اندروید اتو و  اپل کار پلی  انواع سیستم های چند رسانه ای صوتی مجهز است.

Lexus RX L 2020 1024 11 - لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

از نظر ایمنی نیز بی شک لکسوس یکی از پیشروان است، استفاده از سیستم هایی همانند تشخیص وسایل نقلیه، تشخیص عابر پیاده، تشخیص رانندگی بین خطوط  و   دستیار خروج از جاده   بخشی از آپشن های ایمنی خودرو این خودرو هستند.

Lexus RX L 2020 1024 08 - لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

لکسوس RX L   در نسل جدید خود از سیستم تعلیق هوشمند و قابل تنظیم و سیستم پیشرفته دینامیک خودرو برخوردار است تا هنگام تردد در جاده های ناهموار بتواند کمترین ارتعاش را در بدنه خودرو احساس کند.

Lexus RX L 2020 1024 09 - لکسوس RX L مدل 2020 با تجهیزات و امکانات بروز تر

موتور مورد استفاده برای این خودرو از نوع ۳۵۰۰ سی سی  بنزینی با خروجی قدرت ۲۷۷ اسب بخار  است که این نیرو توسط گیربکس خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

البته برای این خودرو نسخه هیبریدی نیز در نظر گرفته شده است که به لطف اضافه شدن یک موتور برقی  قدرت خودرو از ۲۷۷ اسب بخار به ۳۰۰ اسب بخار افزایش می یابد.

مصرف سوخت این خودرو در مدل معمولی و بنزینی نزدیک به ۱۱ لیتر و در مدل هیبرید  ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر برای این خودرو ۸ ثانیه ثبت شده است. مقررات در بازارهای بین المللی باقیمت شروع ۴۳ هزار دلار  عرضه شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.