پیکاپ نسل جدید اما مفهومی با نام اسکودا مونتیاک 2019

بازار خودروهای پیکاپ یا وانت از جمله بازارهای پرطرفدار در صنعت خودرو هستند که متاسفانه می توانیم بگوییم توجه ویژه‌ای به آن شده است.نمود این گفته را میتوانید در خود کشور ایران مشاهده کنید. شاید تنها وانت ها یا پیکاپ هایی که در کشور ایران تولید می شود نسخه هایی است که با کمی تغییر بر اساس همان پلتفرم سدان ساخته شده است.

Skoda Mountiaq Concept 2019 1024 04 - پیکاپ نسل جدید اما مفهومی با نام اسکودا مونتیاک 2019

البته در بازارهای بین المللی توجه بیشتری به این خلاصه خودرو شده است اما باز هم می طلبد که خودروسازان در این رده بیشتر وارد شوند.توجه شما را جلب می‌کنیم در این مطلب به نسخه مفهومی اسکودا مونتیاک  تحت عنوان مدل سال ۲۰۱۹.اسکودا مونتیاک  یک وانت دو  درب و تک کابین است که در داخل کابین آن صندلی های ورزشی با چرم با کیفیت و همچنین داشبوردی با طراحی کاملا جدید و قابل توجه  استفاده شده.

Skoda Mountiaq Concept 2019 1024 05 - پیکاپ نسل جدید اما مفهومی با نام اسکودا مونتیاک 2019

در این خودرو نیز طراحی ماشین کاملاً جدید و زیبا  در نظر گرفته شده ،  خطوط و  انحنا هایی که برای این ماشین در نظر گرفته شده سبب شده تا  این وسیله کاملاً چهره‌ای هجومی به خود  بگیرد.

چراغ های پروژکتوری برق قدرت در زیر سپر و همچنین یک  پروژکتور هم ارز با سقف خودرو در ابتدای سقف ماشین قرار گرفته است تا بتواند در جاده های تاریک به دید راننده کمک کند.

Skoda Mountiaq Concept 2019 1024 02 - پیکاپ نسل جدید اما مفهومی با نام اسکودا مونتیاک 2019

این خودرو دارای ابعاد به ترتیب  ۴۹۹۹ میلی متر طول، ۲۰۰۰ میلیمتر عرض و ۱۷۱۰ میلی متر ارتفاع  و همچنین فاصله بین دو محور  ۲۷۸۸ میلیمتر می باشد. وزن آن  ۲۴۵۰ کیلوگرم است.

همان گونه که در تصاویر می بینید در جلوی خودرو ریچ قرار گرفته است، همانگونه که می‌دانید وینچ  در خودرو وسیله ای است که عمدتا در خودروهای مخصوص آفرود و بیراهه نوردی استفاده می شود. این وسیله که از قرقره، موتور برقی (و یا اتصالات گاردان) و گیربکس تشکیل شده است در جلو و یا عقب ماشین متصل شده و در مواقعی که خودرو در زمینهای ناهموار یا باتلاقی یا فضای خاصی زمین گیر می‌شود، مورد استفاده قرار می گیرد. وینچ برای کشیدن خودروها و وسایل دیگر نیز قابل استفاده است.

Skoda Mountiaq Concept 2019 1024 06 - پیکاپ نسل جدید اما مفهومی با نام اسکودا مونتیاک 2019

موتور خودرو از نوع بنزینی با حجم ۲۰۰۰ سی‌سی و خروجی قدرت ۱۴۰ اسب بخار است.در داخل کابین این خودرو همانند بسیاری از خودروهای سطح بالا تمام امکانات رفاهی و مالتی مدیا برای فراهم است و همچنین دارای یک سیستم صوتی برندکودیاک با بلندگو های ۳۲۰ وات و آمپلی فایر ۲۰۰۰ وات در کناره ساب ووفر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.