مرسدس بنز EQE مدل ۲۰۲۲ خودرویی برقی با قدرت 400 اسب بخار

مرسدس بنز EQE  خودرو در کلاس بدنه سدان و دارای پیشرانه تمام برقی است و خود را برای فروش در سال ۲۰۲۲ آماده می کند. این خودرو می‌تواند با هر بار شارژ مسافتی نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر را بپیماید و دارای قدرت خروجی قابل توجه ۴۰۰ اسب بخار است.

مرسدس بنز EQE 1 - مرسدس بنز EQE مدل ۲۰۲۲ خودرویی برقی با قدرت 400 اسب بخار

این خودرو با وجود برقی بودن در رده خودرو های سطح بالا و در کلاس ماشینهای لوکس  جای می گیرد. و هنوز اطلاعات زیاد و دقیقی در خصوص آن به بیرون منتشر نشده است.

مرسدس بنز EQE  بر روی پلتفرم MEA   تولید خواهد شد که مخصوص خودروهای تمام برقی است و در جای جای بدنه ی این خودرو از قطعات آلومینیومی استفاده شده تا بتوانند علاوه بر  افزایش مقاومت و استحکام خودرو  کاهش وزن را ایجاد کند که در نهایت منجر به افزایش بهره وری و راندمان خودرو خواهد شد.

مرسدس بنز EQE 2 - مرسدس بنز EQE مدل ۲۰۲۲ خودرویی برقی با قدرت 400 اسب بخار

این خودرو به احتمال قوی دارای دو موتور برقی است که در جلو و عقب نصب خواهد شد و طبق  اطلاعاتی که در سایت های خودرویی از آن منتشر شده است دارای قدرت خروجی ۴۰۲ اسب و گشتاور ۷۶۴ نیوتن بر متر می باشد.

مرسدس بنز EQE 3 - مرسدس بنز EQE مدل ۲۰۲۲ خودرویی برقی با قدرت 400 اسب بخار

این مطلب پیش درآمدی بود  بر تولید خودروی مرسدس بنز EQE مدل ۲۰۲۲  که هنوز مشخصات دقیقی در خصوص آن به بیرون درز پیدا نکرده و ما باید تا رونمایی رسمی آن صبر کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.