جزییات جدید منتشر شده از خودروی الکتریکی هوندا E مدل 2020

خودروی  الکتریکی هوندا E : قدرت و گشتاور  این خودرو همچنان رمز آلود و سربسته است ، اما ما در مورد بسته باطری hatch بیشتر می دانیم.

هوندا اطلاعات دقیقی درباره اولین خودروی تمام الکتریکی خود را برای بازارهای توسعه یافته، به نام تجاری E و پلت فرم جدید آن منتشر کرده است .

اگر چه این شرکت هنوز به به جزییات خروجی های موتور و گشتاور موتور نپرداخته است ، اما ما می دانیم که آن را در محور عقب قرار داده و چرخ های عقب  را محرک خودرو قرار داده است . که با اسفاده از یک باتری لیتیوم یون ۳۵.۵ کیلو وات ساعت در زیر زمین ماشین و در فاصله دو محور تعبیه شده است .

در حالتی که باطری ها کاملا شارژ شده اند مسافت حدود  ۲۰۰ کیلومتری را می توان با خودروی الکتریکی E طی نمود . این باتری ها را می توان با برق Type 2 AC و یا با شارژر سریع DCS2 DC شارژ نمود .

همانطور که قبلا منتشر شده بود ، یک شارژر سریع می تواند ظرف مدت ۳۰ دقیقه ظرفیت ۸۰ درصد باتری را تامین کند.

هوندا ادعا می کند خودروی الکتریمی E دارای توزیع وزن ۵۰:۵۰ وزن و تعلیق مستقل است به هندلینگ و کیفیت بهتر رانندگی خودرو کمک می کند .

اولین نسخه خودرو الکتریکی هوندا E  را در اواخر امسال تولید خواهد شد و از سال ۲۰۲۰ در اروپا و ژاپن عرضه خواهد شد.

e1zlqbssewnmuds6gmrb - جزییات جدید منتشر شده از خودروی الکتریکی هوندا E مدل 2020

هندا در نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۹ در قالب نمونه اولیه هندا از خودروی بسیار جمع و جور خود یعنی کانسپت هوندا e رونمایی کرده بود و انتظار می رود تفاوتی با نسخه جدید نداشته باشد .

هوندا تأیید کرده است که خودروی E از آینه های سنتی و معمول بهره استفاده نمی کند و  در عوض، یک دوربین نصب می شود که تصویری زنده را به صفحه نمایش روی داشبورد نمایش می دهد.

کابین مینیمالیست این خودرو همچنین دارای دو صفحه نمایش و مجموعه ای از ابزارهای دیجیتالی قابل تنظیم، و از جنس چوب بسیار لوکس و زیبا خواهدبود.

 

منبع 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.