افشای تصویری از نسل جدید رنو کپچر در توییتر

تصویری در توییتر منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به نسل جدید رنو کپچر است. اگر این تصویر واقعی باشد، باید گفت نسل جدید کراس‌اوور ساب‌کامپکت رنو طراحی جسورانه‌تری نسبت به نسل کنونی خواهد داشت. اولین چیزی که در کپچر جدید جلب‌توجه می‌کند چراغ‌های جلوی پنجه خرچنگی آن است که به دیگر ساخته‌های جدید رنو مثل مگان شباهت دارد. این چراغ‌ها حالت تهاجمی بیشتری به خودرو بخشیده‌اند. البته هرچند چراغ‌های جلوی کپچر جدید کاملاً متفاوت هستند اما شکل جلوپنجرهٔ آن شباهت زیادی به نسل فعلی دارد. ورودی هوای درون سپر اما حالا طرحی مستقل پیدا کرده و به مه شکن‌ها متصل نیست درحالی‌که مثل کپچر کنونی، در زیر سپر جلوی خودرو یک صفحهٔ محافظ نقره‌ای‌رنگ دیده می‌شود.

Renault Captur Leaked 538x359 - افشای تصویری از نسل جدید رنو کپچر در توییتر

نسل جدید رنو کپچر بر اساس پلت‌فرم CMF-B رنو ساخته شده که امکان نصب پیشرانه‌های جدیدی را فراهم می‌کند؛ بنابراین احتمالاً در کنار موتورهای سنتی بنزینی و دیزلی، یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی با پکیج باطری ۹.۸ کیلووات ساعتی هم برای کپچر ارائه خواهد شد که بُردی تمام الکتریکی برابر با ۵۰ کیلومتر ارائه می‌کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود در آینده نسخهٔ دیزلی با سیستم هیبریدی خفیف هم برای این کراس‌اوور فرانسوی ارائه گردد. رنو مدت‌زمان زیادی است که روی توسعهٔ نسل جدید کپچر کار می‌کند و بنابراین انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رسماً آن‌را رونمایی کند.

renault captur 10 264x178 - افشای تصویری از نسل جدید رنو کپچر در توییتر renault captur 3 264x178 - افشای تصویری از نسل جدید رنو کپچر در توییتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.