کیا اپتیما 2016 در نمایشگاه نیویورک

کیا اپتیما ۲۰۱۶ نمادی از بلوغ شرکت کیا موتورز و  با نام تجاری کیا از طریق نغیرات مداوم و همچنین بخرج دادن وسواس زیاد  به جزئیات در این خودرو می باشد،در این مدل کیا اپتیما ۲۰۱۶ همه چیز جدید شده تا کیا بتواند با موفقیت به راه چند ساله خود ادامه دهد.

کیا اپتیما 2016 8 - کیا اپتیما 2016  در نمایشگاه نیویورک

Optima جدید  با سه نوع موتور  قابل دسترس است اولین موتور ۲.۴ لیتری  GDI  چهار سیلندر و در دو تیپ   LX و EXعرضه خواهد شد و دومین موتور  ۲.۰ لیتری GDI توربو در دو تیپ  SXL و SX توربو در دسترس است.البته این در حالی است که موتورها هنوز برای دریافت گواهینامه سازمان حفاظت محیط زیست در تلاشند و سومین موتور ۲.۴ لیتری که می تواند با  تولید ۱۸۵ اسب بخار نیرو  در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۷۸ پوند فوت گشتاور در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ایجاد کند..در موتور توربو ۲.۰ لیتری می تواند تولید حدود ۲۴۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۶۰پوند فوت گشتاور در دور ۱,۳۵۰ را ایجاد کند . در حالی که  هر دو موتور به گیربکس شش سرعته با  انتقال خودکار هستند. هر دو موتور با سوخت economy9 کا خواهند کرد

کیا اپتیما 2016 13 - کیا اپتیما 2016  در نمایشگاه نیویورک

از پیشرفت های کیا اپتیما ۲۰۱۶  می توان به افزایش قدرت  آیرودینامیکی آن اشاره کرد . در کیا اپتیما ۲۰۱۶   sunroof پانوراما کار گذاشته شده که دیگر چیز جدیدی بحساب نمی آید.و چراغ های جلو، طرح جلوپنجره و سپرهای نوین بهره می برد و یکی دیگر از ویژگی کیا اپتیما ۲۰۱۶ پشتیبانی از ساختار ساخته شده با فیبر کربن تقویت شده پلاستیکی، که به کاهش وزن و پایین آوردن مرکز ثقل خودرو کمک می کند . اتاق کامل و بزرگتر تحتو کاملا عایق شده می تواند سبب کاهش سر و صدای درون اتاق شود.اپتیما در سال های اخیر یکی از  پر فروش ترین مدل های کیا در بازار ایران و جهان بوده است که این موفقیت را مدیون طراحی خاص و جالب توجه خود است.حالا که نوبت به ارائه نسل تازه ای از این محصول موفق و پر فروش فرا رسیده، مسئله طراحی بدنه بسیار حائز اهمیت به نظر می رسید چرا که می توانست باعث حفظ بازار کیا در بین خریداران نسل گذشته اپتیما و یا دلزدگی آن ها نسبت به خرید محصولات جدید این کمپانی شود.

 کیا اپتیما 2016 17 - کیا اپتیما 2016  در نمایشگاه نیویورک

کیا اپتیما ۲۰۱۶ دارای ویژگی های طراحی  مهندسی منحصر به فرد است که ترکیبی از آلیاژهای مختلف با مقاومت کششی بالای فولاد بر روی یک شاسی است که به افزایش استفاده از  فولاد (AHSS) که فولادی است که هم فشرده و با دوام تر است و هم وزن پایین دارد و  اینها همه بهاستحکام کیا اپتیما ۲۰۱۶ منجر شده 

تصاویر کیا اپتیما ۲۰۱۶

فیلم  کیا اپتیما ۲۰۱۶

 

15 نظرات
  1. علی هنرور می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت شما، من یه سوال داشتم از شما ممنون میشم راهنماییم کنید، سوالم اینه آیا به نظر شما واردات خودرو سود خوبی دارد یا نه مثلا اگه یک دستگاه هیوندا ix45 وارد کنیم و در تهران بفروشیم چقدر سود از این ماشین میمونه؟ممنون میشم جوابمو بدید و منو راهنماییم کنید من منتظر جوابتون هستم، باتشکر.

  2. محمد می گوید

    سلام آقای نوری
    ضمن خسته نباشید و تشکر از پاسخدهی تون . کیا اپتیما ۲۰۱۶ موتور ۲۰۰۰ توربو sx یا sxl در کشور موجود هست و خرید و فروش میشه ؟ پلاک ملی منظورم هست .

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      بله.توربو ملاک نیست.اگر در لیست مجاز در این پیج باشد بله می توانید وارد کنید.
      لیست خودروهای سواری مجاز به ورود در سال ۹۴
      https://arvandplak.ir/14080/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84.html

  3. حامد می گوید

    با سلام
    سوال داشتم راجع به قیمت ماشن اپتیما
    می خواستم بدونم اختلاف قیمت خرید تموم شده ماشن اپتیما از فروشنده در اخل کشور با وارد کردن آن وپلاک کردن آن (پلاک ملی) چقدر می باشد؟؟؟

  4. maziyar می گوید

    با سلام در خصوص اپتیما از شما سوال کردم ولی جوابمو ندادید؟
    به نظرت الان ماشین بخرم یا خرداد ماه تا ۲۰۱۶ بیاد؟
    قیمتش مثل ۲۰۱۵؟

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام مهزیار جان ، بعید میدونم خرداد ماه بشه ۲۰۱۶ رو پلاک کرد حداقل تا اواخر مرداد طول میکشه

      1. maziyar می گوید

        قیمت اپتیما ۲۰۱۶ چنده آیا اعلام شده؟

        1. ابوالفضل نوری می گوید

          مازیار جان از نیمه دوم ۲۰۱۵ بعنوان مدل ۲۰۱۶ وارد بازار می‌شود و معمولا شهریور ماه گمرک ارزش گمرکی خودروها رو مشخص میکنه که بعد از اون میشه مدل ۲۰۱۶ رو وارد کرد

  5. maziyar می گوید

    سلام اقا محمد به نظرت الان ماشین بخرم یا خرداد ماه تا ۲۰۱۶ بیاد؟
    قیمتش مثل ۲۰۱۵؟
    باتشکر

  6. maziyar می گوید

    سلام اقا محمد به نظرت الان ماشین بخرم یا بزارم خرداد ماه تا ۲۰۱۶ بیاد؟
    قیمت همون؟
    لطفا جوابمو بدید
    باتشکر

  7. علیرضا می گوید

    با سلام خدمت دوستان.هیچکس خبر داره وارد بازار ایران شده یا نه? من میخوام اپتیما بگیرم .اگه ۲۰۱۶ اومده باشه همونو میگیرم .اگه بهم خبر بدین ازتون ممنونم.

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام گرامی
      در اواخر مرداد ماه وارد میشه ، هنوز گمرک ارزش گمرکی مدل ۲۰۱۶ رو اعلام کرده دوست عزیز

      1. علیرضا می گوید

        ممنون از راهنماییتون .

  8. maziyar می گوید

    وارد شده؟

  9. maziyar می گوید

    کی وارد بازار میشه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.