تصاویر جاسوسی از لندرور دیفندر 2020

جزییات داخل بیرون و سییتم تعلیق لندرور دیفندر 2020

یک تصویر توییتی (برای اولین بار ارسال شده از اکانت توییتر  Jalopnik ) نشان دهنده صفحه دیجیتال لندرور دیفندر ۲۰۲۰ در وسط داشبورد و جزییات دیگری از این خودرو به نمایش گذاشته است . البته  نمی توانیم به طور کامل مطمئن باشیم که این عکس دقیقا پنل دیجیتال دیفندر ۱۱۰ باشد  ، اما طرح ها به نظر می رسد مطابقت داشته باشند. تفاوت اصلی که در این تصویر به چشم می خورد استفاده از کیلومتر شمار به صورت کیلومتر بر ساعت به جای استفاده از مایل بر ساعت است . معرفی لندرور دیفندر مدل ۲۰۱۸ 

2020 land rover defender spy photos - تصاویر جاسوسی از لندرور دیفندر 2020

مجموعه ای تصاویر جاسوسی جدید به خوبی نشان می دهند که دیفندر ۱۱۰ چهار درب و لندوور دیفندر ۹۰ دو درب خواهند بود. همچنین در این تصاویر نماهایی از بیرون خودرو ، داخل کابین خودرو و همچنین زیر خودرو و سیستم تعلیق خودرو مشخص شده است .

سیستم تعلیق بادی در دیفندر ۱۱۰

تصاویری که از زیر لندرور Defender110 گرفته شده است نکته جدیدی به همراه دارد و آن استفاده از سیستم تعلیق بادی در محور عقب خودرو است . البته تصاویر قسمت جلو خودرو را نشان نمی دهد ولی انتظار میرد که مشابه عقب خودرو باشد.

2020 land rover defender spy photos 9 - تصاویر جاسوسی از لندرور دیفندر 2020

در لندرور دیفندر ۹۰ از فنربندی ساده  در عقب و جلو خودرو استفاده شده است . هنوز مشخص نیست که ایا سیستم تعلیق بادی برای هر دو مدل عرضه خواهد شد ولی این تکنولوژی برای لندرور دیفندر ۱۱۰ اضافه خواهد شد .

اولین نسخه از این لندرور جدید در سپتامبر و احتمالا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی خواهد شد . بر اساس گزارش ها یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با حجم ۲۰۰۰ سی سی رونمایی خواهد شد و مدل های هیبریدی و دیزلی این خودرو بعدا معرفی می شوند . آغز فروش این خودرو هم از ابتدای سال ۲۰۲۰ خواهد بود .

تصاویر لندرور دیفندر ۲۰۲۰

منبع Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.