معرفی یاریس مدل 2020 ؛ ارزان ترین مدل هیبریدی تویوتا + قیمت

یاریس مدل ۲۰۲۰ ، ارزان ترین خودروی تویوتا به روز رسانی کلی خواهد داشت و برای اولین بار در بازار استرالیا آپشن نیرومحرکه هیبریدی نیز خواهد داشت.

اگرچه آپشن هیبریدی برای نسل کنونی این خودرو در بازارهای جهانی موجود است، نمایندگی های تویوتا اعلام کرده اند که نسل بعدی یاریس که سال آینده به فروش می رسد با گزینه ای از نیرومحرکه های بنزینی یا هیبریدی عرضه خواهد شد.

بنابراین، تویوتا پریوس C کوچک که با قیمت ۲۴ هزار دلار اکنون ارزان ترین مدل هیبریدی این برند است پس از هشت سال فروش، حذف خواهد شد.yaris 2020 1 - معرفی یاریس مدل 2020 ؛ ارزان ترین مدل هیبریدی تویوتا + قیمت

هنوز قیمت یاریس مدل ۲۰۲۰ اعلام نشده است و تویوتا هنوز عرضه این مدل جدید را تایید نکرده اما خریداران می توانند قیمتی بیش تر را برای آن انتظار داشته باشند.
هاچ بک پنج در یاریس کنونی با قیمت ۱۵۹۹۰ دلار برای مدل دستی و ۱۷۴۹۰ دلار برای مدل اتوماتیک موجود است.

البته گمان می رود یاریس جدید در مدل پایه خود با قیمتی در حدود ۲۰ هزار دلار عرضه شود چرا که هر نسل جدیدی که تویوتا طی سه سال اخیر منتشر کرده به صورت استاندارد با مجموعه کامل تکنولوژی های ایمنی این خودروساز ارائه می شود که باعث افزایش قیمت خواهد بود.

yaris 2020 2 - معرفی یاریس مدل 2020 ؛ ارزان ترین مدل هیبریدی تویوتا + قیمت

به عنوان مثال، هاچ بک تویوتا کرولا با قیمت پایه ۲۳۹۹۰ دلار عرضه می شد اما زمانی که سال گذشته مدل جدید آن معرفی شد قیمتش به ۲۷۹۹۰ دلار رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.