دوج چارجر 2020 پهن پیکر معرفی شد

دوج چارجر ۲۰۲۰ پهن پیکر با زه های گلگیر بزرگتر ، چرخ های بزرگتر و تغییراتی در سیستم تعلیق خودرو معرفی شد و از اوایل سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

به لطف عریض تر شدن زه گلگیر عقب و جلو دوج چارجر ۲۰۲۰ پهن پیکر ۸۹ میلی متر عریض تر از نمونه استاندارد شده است. این کیت بدنه برای دوج چاجر SRT هلکت نصب شده است ولی برای Scat Pack به صورت اپشن انتخابی خواهد بود.

چاجر Hellcat دارای یک موتور V8 سوپرشارژ ۶.۲ لیتری با قدرت ۵۲۷kW معادل ۷۰۷ اسب بخار  قدرت و ۸۸۱Nm گشتاور است. دوج می گوید که می تواند استاندارد صفر تا ۰.۶ مایل (صفر تا ۹۷ متر) را در ۳.۶ ثانیه کامل کند.بیشینه سرعت این خودرو  ۳۱۵ کیلومتر در ساعت است و فاصله چهار مایل (۴۰۲ متر) را در ۱۰.۹۴ ثانیه کاهش طی می کند.

2020 dodge charger1 - دوج چارجر 2020 پهن پیکر معرفی شد

مدل Scat Pack با یک موتور ۴۵۸ اسب بخاری و ۶۴۴ نیوتن متر V8 Hemi کار می کند و قادر است  ۶۰ مایل را در ۴.۳ ثانیه و ۴۰۰ متر را در ۱۲.۴ ثانیه طی کند . بر خلاف چلنجر، نسخه های هلکت پهن پیکر و اسکات پک پهن پیکر تنها با هشت سرعت اتوماتیک در دسترس هستند.

2020 dodge charger widebody - دوج چارجر 2020 پهن پیکر معرفی شد

 

هر دو Charger Hellcat و Scat Pack پهن پیکر دارای چرخ های آلیاژی ۲۰ اینچی هستند.

سایر تغییرات شامل فنرهای جلو ، سپر جلو ، آینه های جدید ، رکاب  و همچنین بال عقب اصلاح شده اند. نسخه استاندارد مجهز به لانچ کنترل و رانندگی بین خطوط ، صفحه نمایش ۸.۴ اینچی و ترمز دیسکی ۶ پیستونه برای چرخ جلو است .

2020 dodge charger - دوج چارجر 2020 پهن پیکر معرفی شد

چارج هلکت همچنین مجهز به سیتم Race Cooldown است که پمپ اینترکولر و فن رادیاتور را حتی بعد از خاموش شدن جهت خنک شدن روشن نگه می دارد.

 

منبع CarAdvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.