25000 دستگاه خودرو مزدا 3 جدید در خطر باز شدن پیچ چرخ ها

ماه گذشته، مزدا گفته بود که  پیچ چرخ های حدود ۲۵،۰۰۰ دستگاه خودرو مزدا ۳ جدید  ۲۰۱۹ به طور صحیح محکم نشده اند و ممکن است در معرض خطر باشند .

این فراخوان برای ۲۵۰۰۳ دستگاه سواری و هاچبک بوده است و از ماه آینده رفع این مشکل آغاز خواهد شد . مزدا همچنان اطلاع داده است که هیچ گزارشی در این خصوص ارائه نشده است که نشان دهنده سقوط خودرو و یا اسیب رسیدن از این طریق باشد .

طبق اسناد و مدارکی که توسط مقامات فدرال ایمنی مطرح شده، از صاحبان خواسته خواهد شد تا اتومبیل خود را به نمایندگی مجاز تحویل داده تا این خدمات به صورت رایگان انجام شود . مزدا گفت که تقریبا ۱۷،۰۰۰ دستگاه خودرو سدان و هاچبک مزدا ۳ ۲۰۱۹ همچنان فروخته نشده اند و در نمایشگاه ها هستند و قبل از اینکه به فروش برسند اصلاح خواهند شد.

مزدا اعلام کرده است که خطا روی داده در تولید خودرو باعث ایجاد شکاف بین پیچ ها و فلنج شده است . و در صورت این اتفاق صدای تیز و بلندی در هنگام ترمز گرفتن به گوش می رسد . اگر چه هیچ گزارشی از صاحبان این خودروها تا کنون ارائه نشده است .

مزدا ۳ سواری و هاچبک ۲۰۱۹ در سال جاری به عنوان نسخه جدیدی از خودروهای جمع و جور فروش خوبی را برای مزدا رقم زده اند . همچنین مزدا ماه گذشته برای حدود ۱۷۰۰۰ دستگاه مزدا ۳ ۲۰۱۹ به دلیل مشکل در هشدار دهندی کمربند ایمنی فراخوان زده بود .

مطالب مرتبط : مزدا ۳ جدید

مشخصات مزدا ۳ ۲۰۱۹ 

ویدیو : معرفی مزدا ۳ ۲۰۱۹ 

 

منبع thecarconnection

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.