لکسوس LC کانورتیبل در سال 2020 عرضه خواهد شد

اولین نسخه تولید شده لکسوس LC کانورتیبل در فستیوال GOODWOOD Speed امروز پس از نمایش نسخه مفهومی این خودرو در تمایشگاه خودرو دیترویت در ژانویه رونمایی شد و احتمالا در ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد .

lexus lc concept nose - لکسوس LC کانورتیبل در سال 2020 عرضه خواهد شد

کوجی ساتو مهندس ارشد لکسوس اظهار داشت که انتظار دارد که Lexus LC کانورتیبل سریعتر و بهینه تر از لکسوس LC کوپه باشد .او اضافه کرد به شاید به نظر برسد که دو نسخه کوپه و کروک لکسوس مشابه باشند ولی ای چنین نیست و شاسی و سیستم تعلیق متفاوت خواهند داشت .

لکسوس LC کانورتیبل احتمالا در دو نسخه ۵.۰ لیتری V8 برای LC 500 و ۳.۵ لیتری V6 برای LC500h هیبریدی ارائه می شود . که با یک موتور الکتریکی هماهنگ شده اند و قادر به تولید ۳۴۵ اسب بخار هستند . با این حال مشخصات هنوز تایید نشده اند.

lexuscabrio - لکسوس LC کانورتیبل در سال 2020 عرضه خواهد شد

محفظه ای در پشت لکسوس کروک  برای قرار دادن سقف جمع شده طراحی شده است . ابعاد این خودرو با LC کوپه مشابه است همچنین فضای داخلی این خودرو مشابه لکسوس کوپه است و نسخه کروک این خودرو رقبی جدی برای پورشه ۹۱۱ کاریولت و بی ام سری ۸ کانورتیبل خواهد بود.

لکسوس LC کروک وزن بیشتری نسبت به نسخه کوپه ۱۹۳۵ کیلوگرمی دارد و در واقع باید انتظار داشت که بیشینه سرعت و شتاب کمتری را نسبت به نسخه کوپه داشته باشد.

 

 

منبع Autocar

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.