اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CRV فیس لیفت 2020

هوندا CRV با تغییرات بسیار جزیی عرضه خواهد شد.

اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CRV فیس لیفت ۲۰۲۰ روز گذشته توسط عکاسان وب سایت motor1 گرفته شد . نسل پنجم هوندا CR-V که سال ۲۰۱۷ عرضه شد برای سال ۲۰۲۰ دستخوش تغییراتی شده است .

2020 honda cr v spy photo 1024x576 - اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CRV فیس لیفت 2020

در واقع، تغییرات به نظر می رسد بسیار جزئی است.  و به تغییرات در عقب و جلو خودرو معطوف شده است . از پشت خودرو که شروع کنیم می بینیم که نمای عقب خودرو بروزرسانی شده است. اگزورهای ذوزنقه ای دو طرف خودرو زیر سپر ها قرار گرفته اند و ممکن است که سپر جدید باعث تغییر در گلگیرهای خودرو شده باشد.

2020 honda cr v spy photo 1 1024x576 - اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CRV فیس لیفت 2020

به سمت جلوی خودرو که حرکت کنیم متوجه تغییرات جزیی در لامپ های جلو می شویم . جلو پنجره مشبک با نوار کروم به نظر می رسد کمی بزرگ تر از مدل کنونی است . این همه چیزی است که با چشم ما میتواند تشخیص دهد .

2020 honda cr v spy photo 2 1024x576 - اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CRV فیس لیفت 2020

فضای داخلی هوندا CRV فیس لیفت

آیا تغییرات در کابین خودرو  هم با ظرافت خواهد بود؟ عکاس جاسوسی ما نمیتواند نزدیک به کابین خودرو شود ، بروزرسانی تکنولوژی  سیستم های جانبی و افزودن ویژگی های استاندارد بیشتر بسیار محتمل است . با این حال این فقط یک گمانه زنی محض است .

اما در زیر کاپوت خودرو انتظار نداریم تغییرات زیادی ببینیم . بدین معنی که خریداران بین دو موتور چهارسیلندر ، یک موتور ۲.۴ لیتری و یا یک موتور ۱.۵ لیتری توربوز شارژ که ۱۸۴ و یا ۱۹۰ اسب بخار توان دارد می توانند انتخاب کنند . انتقال قدرت به چرخ های جلو یا چهر چرخ توسط یک گیرلس باکس CVT خواهد بود .(gearless CVT box)

این اولین نگاه از بروزرسانی هوندا CRV بود و انتظار می رود که هوندا تا اوخر امسال مدل ۲۰۲۰ این شاسی بلند محبوب را معرفی کند .

 

منبع Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.