بنتلی EXP 100 GT کاملا الکتریکی معرفی شد

بنتلی EXP 100 GT رونمایی شد . بنتلی EXP 100 GT یک خودرو سریع با بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت و کاملا الکتریکی رونمایی شده است.

شرکت بنتلی برای جشن سالگرد صد سالگی با رونمایی EXP 100 GT در یک رویداد جهانی نشان داد که اهداف بزرگی برای آینده ترسیم کرده است.

آخرین طرح مفهومی براق و عظلانی طراحی شده است. ابعاد بنتلی EXP 100 GT با طول ۵.۸ متر و عرض حدودا ۲.۹ متر و وزن این خودرو ۱۹۰۰ کیلوگرم اعلام شده است . در این خودرو از رنگ جدید و در بدنه از آلومنیوم و فیبر کربن استفاده شده است.

یکی از مهمترین نکات ربجسته در این خودرو جلو پنجره ماتریکسی در جلو خودرو است که آرم معروف Flying B (آرم بنتلی ) را نمایش می دهد که وقتی به خودرو نزدیک می شوید روشن می شود. صفحه نمایش OLED 3D هم تاثیر بسیاری در نور چراغ های خودرو داشته است .

bently exp 100 gt 2 - بنتلی EXP 100 GT کاملا الکتریکی معرفی شد

درب های بنتلی EXP 100 دو متر طول دارند ولی وفتی به سما بالا باز میشوند ارتفاع آن به ۳ متر می رسد . داخل خودرو صد در صد از چرم طبیعی استفاده شده است .

در مرکز کابین خودرو دستیار شخصی بنتلی کریستال روشن ساخته شده در کلمبیا و انگلستان به چشم می خورد که تمامی نیازهای سرنشین ها را تامین می کند و همچنین نور داخل محیط کابین را می تواند تغییر دهد .

bently exp 100 gt interior - بنتلی EXP 100 GT کاملا الکتریکی معرفی شد

برق تولیدی توسط چهار موتور می تواند گشتاور ۱۵۰۰ نیوتن متر و سرعت بالای ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را برای این خودرو به ارمغان بیاورد. و همچنین بنتلی EXP 100 GT در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربر ساعت می رسد.

باتری بنتلی EXP 100 GT در ۱۵ دقیقه شارژ می شود

شارژ کردن بنتلی EXP 100 از طریق دستیار شخصی بنتلی انجام می شود و فقط در ۱۵ دقیقه تا ۸۰ درصد باطری ها شارژ می کند که می تواند ۷۰۰ کیلومتر را طی کند .

این خودرو بروی چرخ های ۲۶ اینچی پهن با تایرهای هوشمند نشسته است که بنتلی می گوید برای رفاه و آسایش راننده و سرنشینان در نظر گرفته شده است .

bently exp 100 gt 1 - بنتلی EXP 100 GT کاملا الکتریکی معرفی شد

استیفن سیلف، مدیر طراحی بنتلی، گفت: “من افتخار می کنم که این بزرگترین ماشین مفهومی است که من و تیمم تا به حال تحویل داده است.”

آقای سیلف همچنین اذعان داشت : “در حالی که یک نیروی باتری کامل می تواند یک راه حل انتقالی باشد، ما اعتقاد داریم که یک ترکیبی از سوخت فسیلی و هیبریدی ، همراه با باتری ها، مناسب ترین راه حل میان مدت برای بنتلی است.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.