بزرگترین مافیای خودرو کشور کیست ؟

در شرایط که قوه قضاییه روزانه به معرفی سلطان های اقتصاد کشور می کند و از سلطان پیاز تا سلطان سکه را معرفی و محاکمه کرده است . مافیای خودرو کشور در روز روشن دست در جیب مردم می کند و هیچ واهمه ای از مجازات ندارد.

در روزهای پر فراز و نشیب اقتصاد کشور هیچ رسانه ای به معرفی مافیای خودرو نمی پردازد . رسانه های قدرتمند کشور که بعضا درامدهای میلیارد تومانی در ماه دارند از ورود به حوزه خودرو اجتناب می کنند. واقعیت این است که رسانه های کشور حامی مردم نیستند و سنگ چناح خود را به سینه می زنند .

بزرگترین مافیای خودرو دولت است

هر روز در خبرها دلالان را عامل بی ثباتی اقتصاد معرفی می کنند . اما هیچ وقت خبری از دستگیری دلالان شنیده نمی شود . واقعیت این است که بزرگنرین دلال خودرو خود دولت است . و سایرین ادای دلالی را در می اورند .

در سال های گذشته دولت با بستن تعرفه های ۱۰۰ درصدی به خودروهای وارداتی سود کلانی به جیب خود گذاشته است و فضا را برای تولید خودروهای بنجل فراهم کرده است . کدام دلال خورد پایی امکان سود ۱۰۰ درصدی را دارد ؟

در چنین شرایطی خیلی دور از انتظار نیست که خودروسازی که با هزار رانت و پشتیبانی و به بدترین شکل ممکن خودروهای خود را به مردم پیش فروش کرده است و به تعهدات خود نیز عمل نکرده است . قیمت خودرو را بالاتر از بازار عرضه کند

cerato 2019 1024x460 - بزرگترین مافیای خودرو کشور کیست ؟

روز گذشته شرکت سایپا فروش فوری سراتو آپشنال ۲۰۰۰ را با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان به علاوه ۸ میلیون تومان آپشن های اضافی اعلام کرده است که همین خودرو در حال حاضر در بازار ۲۹۳ میلیون تومان معامله می شود .

پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت از فروش فوری این خودرو همچنان امکان فروش این خودرو در وب سایت وجود دارد و برای اولین بار در دو سال گذشته یک طرح فروش به تکمیل ظرفیت نرسیده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.