خودروی چینی جدید در بازار ایران / پیکاپ JMC

در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است یک خودروی جدید برای اولین بار به نمایش در امده است. در ادامه با معرفی پیکاپ JMC با ما همراه باشید .

به گزارش اروند پلاک به نقل از عصرایران، این خودرو که یک پیکاپ  جی ام سی ( JMC ) است در غرفه ریگان خودرو ( از زیر مجموعه های کرمان موتور) در معرض نمایش عمومی قرار گرفته است.

برند جی ام سی ( JMC ) که بر روی این پیکاپ نقش بسته است مخفف Jiangling Motors Corp است که به عنوان تولیدکنندگان فورد در بازار چین شناخته می شود و چند سالی است که برنامه تولید و توسعه محصولات JMC با همکاری تیم فنی فورد را انجام می دهند.

جی ام سی تایگر هم به عنوان یکی از پیکاپ های مناسب بازار چین شناخته می شود که به قدرت عملکرد و استهلاک تا حدی مناسب میان پیکاپ های چینی معروف است.

به گفته مسئولان این غرفه این خودرو به یک موتور ۲ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و ۳۲۵ نیوتون متری مجهز است و این نمونه نیز برای داخلی سازی و تولید در ایران وارد کشور شده است.

تصاویر وانت پیکاپ JMC چینی کرمان موتور

jmc pickup - خودروی چینی جدید در بازار ایران / پیکاپ JMC jmc pickup 1 - خودروی چینی جدید در بازار ایران / پیکاپ JMC jmc pickup 2 - خودروی چینی جدید در بازار ایران / پیکاپ JMC jmc pickup 3 - خودروی چینی جدید در بازار ایران / پیکاپ JMC jmc pickup 4 - خودروی چینی جدید در بازار ایران / پیکاپ JMC

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.