نیسان ورسا 2020؛ قیمت و مشخصات

نیسان ورسا ۲۰۲۰ دیگر ارزان‌ترین خودروی آمریکا نیست. این عنوان به شورولت اسپارک LS با قیمت ۱۳۲۲۰ دلار می‌رسد؛ اما با قیمت پایه‌ی ۱۴۳۷۰ دلاری، ورسای جدید یکی از ارزان‌ترین خودروهای بازار آمریکا باقی می‌ماند. نیسان امروز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این خودرو را اعلام کرده است.2020 nissan versa 1 538x303 - نیسان ورسا 2020؛ قیمت و مشخصات
مشتریان با پرداخت ۱۴۳۷۰ دلار به نسخه‌ی پایه‌ی ورسا ۲۰۲۰ که ورسا S نامیده می‌شود دست پیدا خواهند کرد. این خودرو از گیربکس ۵ سرعته دستی برخوردار است اما می‌توان با پرداخت ۱۶۷۰ دلار دیگر گیربکس CVT ایکس ترونیک را نیز دریافت کرد. مدل رده میانی SV که به گیربکس CVT مجهز است قیمت ۱۷۶۴۰ دلاری داشته و نهایتاً برای مدل اسپورت SR باید ۱۸۲۴۰ دلار پرداخت کنید.

2020 nissan versa 538x303 - نیسان ورسا 2020؛ قیمت و مشخصات 2020 nissan versa 4 538x303 - نیسان ورسا 2020؛ قیمت و مشخصات

شاید متوجه شده باشید که تنها مدل پایه‌ی ورسا از گیربکس دستی استفاده می‌کند. مدل‌های SV و RS فقط با گیربکس جدید ایکس ترونیک عرضه می‌شوند. از نظر آپشن ها نباید انتظار زیادی از این خودرو داشته باشید. بخش اعظم تجهیزات ورسا به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود دارند. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، استارت دکمه‌ای و صفحه لمسی ۷ اینچی اشاره کرد. البته رنگ سفارشی بدنه قیمت ۳۹۵ دلاری داشته و پکیج رفاهی SR نیز که شامل مواردی همچون صندلی‌های جلوی گرم شونده و کروز کنترل هوشمند است با بهای ۳۰۰ دلاری در دسترس می‌باشد.

Nissan Versa 2020 1024 08 538x404 - نیسان ورسا 2020؛ قیمت و مشخصات

صرف‌نظر از تریم انتخابی باید گفت ورسا ۲۰۲۰ از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۴ نیوتون متری استفاده می‌کند. فروش این خودرو از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

منبع پدال

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.