تیزر سریال “این جنگ سر دراز دارد . . . .” به زودی از اروندپلاک …

سریال ” این جنگ سر دراز دارد ” به صورت اختصاصی به زودی از رسانه اروندپلاک …

تو تمام دنیا؛ فرقی نمیکنه کجا هر کجا که سراغ یک امپراطور رو بگیری همه بهت نشونش میدن! این امپراطورها در تمام دنیا سربازانی دارند که تا سرحد مرگ برای آنها می جنگند. گه گاه هرکدام برای توسعه قلمرو خود وارد جنگی تمام عیار می شوند که خشونت بخش نا گسستنی آن است.

22 - تیزر سریال "این جنگ سر دراز دارد . . . ." به زودی از اروندپلاک ...

قدرت این فرمانرواها را سربازان آنها مشخص میکنند! این جنگ ها جنگ صلیبی دیگریست که به مدرنیته کشیده شده است. . . . شیوه جنگ،در هر نقطه متفاوت؛ ابزار جنگ گسترده، مرز جنگ سرتاسر این کره آبی!

44 - تیزر سریال "این جنگ سر دراز دارد . . . ." به زودی از اروندپلاک ...

دامنه جنگ همه را در بر میگیرد، فرمانروای بزرگ و کوچک! بلند و کوتاه! لوکس و زیبا! زشت و خشن! عصبی و آرام! سرکش و متواری! قانون گریز و قانون مدار! در این جنگ همه، همه باید باشند! بدون استثنا یا میجنگید یا می سوزید!

33 - تیزر سریال "این جنگ سر دراز دارد . . . ." به زودی از اروندپلاک ...

برای اینکه بدانید انگشتر پادشاهی در دست کدام است . . . .  منتظر باشید . . . .

1 نظر
  1. امین می گوید

    دوست یک روزی ایران مهد علوم وتکنلوجی خودرو باشد ، بچه هایمان حسرت به دل سوار شدن یک خودروی به روز نباشند تولید خودرو انحصاری نباشد بین دو غول که هردم وساعت مارا تهدید کنند که کارگر بیکار خواهد شد، همین کارگر انشالله روزلی تولید کننده باشد . بااین تاریخ تولید واین محصول وقیمت قابل قبول نیست، ای خودروسازان بدانید ما قله ها را یکی پس از دیگری را فتح خواهیم کرد انشالله ، دریک برنامه یک مسؤل چندسال پیش میگفت درکجای دنیا خودروی ( پراید) یورو۴ را به مبلغ ۴ هزار دولار میدهند ،ناگهان یک دانشجویی از اوپرسید آقا ماشین شما چیه بعداز تعلل گفت زانتیا ، این مسئله آبروی صنعت ما را در بین دارد کمی فکر کنید . درزمان جنگ چه ماشینی مونتاژ میکردیم . چرا مهندسی معکوس صورت نگرفت یا جلوی آن گرفت چین وکره دراین صنعت حرفی برای گفتن نداشتند . الان داریم به قطعات ۱۰۰٪ ایرانی میرویم باید این دوغول به شرکتهای دانش بنیان سپرده شود تاببینید جوانان ما چه محصولی به شما خواهند داد . الان ما باید با بنز و بی ام رقابت کنیم اما حتی چین مارا پشتسر کذاشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.