بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

هیچ چیز در دنیا نمیتونه مثل یک سدان لوکس کلاس شما رو نشون بده، کراس اوورها و شاسی بلندهای سوپر لوکسی وجود دارند که می توانند همیچین ویژگی را داشته باشند و از بسیاری از ماشین های این مقاله بهتر نیز باشند که شاید در فرصتی دیگر بیشتر آنها را وارد بازی کنیم! شاید قبل از هر شاسی بلند لوکسی، این سدان ها بودند که با به رخ کشیدن ثروت مالک خود جایگاهی در میان متمولان داشتند. امروزه آنقدر برند تولیدکننده سدان لوکس در بازار موجود است که در صورت برخوردار بودن از ثروتی هنگفت نیز دچار سرگیجه در انتخاب می شدید؛ دلیل نوشتن این مقاله راحتی کار شما در انتخاب بهترین است. به امید آنکه خواننده این مقاله قدرت انتخاب فقط ۲ عدد از ۱۴ تای امروز را پیدا کند.

2 3 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۱۴.کادیلاک ایکس تی اس(XTS)

اگر به نظر شما کادیلاک راندن یک داشبورد سوپر لوکس است، در مدل XTS کادیلاک تمام تلاش خود را برای شما کرده است و بهتر است در خریدن آن عجله کنید زیرا به زودی موجودی شرکت به صفر می رسد. با ۳۰۶ اسب بخار و شش سیلندر که خوجینی در کنار یکدیگر آتش می سوزانند و توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتو ماتیک به چرخ ها متصل می شوند و توانایی انتقال به همه و یا چرخ های جلو را دارند، نمایش خوبی را از شما به عنوان یک شهروند درجه ۱ به اجرا می گذارند. در مدل های دیگر شما می توانید سفارش ۴۱۰ اسب و یک موتور ۶ سیلندر توین توربو سوپر شارژر را بدهید ولی با این وجود توانایی برای راننده نمی تواند راضی کننده باشد.

3 3 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛ ۴۷.۸۹۰ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۱۸-۲۲ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛ تقریبا ۱۸ فوت

4 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۱۳.مازراتی کواتروپورته

به ایتالیایی؛”کواتروپورته” به معنی چهاردر است، ولی شما برای تحسین عادلانه این مازراتی نیازی به زبان ندارید. موتور توین توربو شش سیلندر ۳.۰ لیتری خورجینی به شما پیشنهاد ۴۲۴ اسب بخار قدرت و ۵۲۳ اسب بخار در مدل هشت سیلندر۳.۸ لیتری توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک را می دهد که مطمئن هستم شما یکی را راضی نگه می دارد. داشبورد،کنسول وسط و صندلی ها با چرم یکرنگ و طبیعی ست شده تا حس لوکس بودن شما را ارضا کند.سیستم یکپارچه اپل کار پلی، به همراه اندروید برای سیستم سرگرمی سرنشینان عقب تعبیه شده ت در طول سفر کسی توان ادعایی مبنی بر کسل کننده بودن را نکند. پس فقط لذت ببرید.

5 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۱۰۹.۶۷۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۱۷-۱۸ مایل بر گالن است.

فضای صندوق عقب؛۱۹ فوت

6 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۱۲.لینکلن کنتیننتال

اگر به اندازه کافی از نزدیک به لینکلن کنتیننتال نگاه نکنید؛ به نظر سدانی خارق العاده می رسد. بسیار شیک، بزرگ و پیشنهاد دهنه رنگ هایی جذاب به همراه کروم کاری در درون اتاق است. این یک سدان مدرن با روحی از سواری کلاسیک آمریکایی است. نگاه دقیق به جزئیات علی رغم بین قاره ای بودن(کنایه به اسم خودرو) یک گیربکس از شرکت فورد را نشان می دهد که در تعویض دنده ها به خوبی عمل نمی کند و یک سواری غیر قابل قبول در مقابل هزینه پرداختی را ارائه می دهد. و موتوری شش سیلندر خوجینی شکل که به خوبی بهینه نشده است.

7 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۴۷.۱۴۰ دلار

مصرف سوخت ترکیبی،۱۹-۲۱ مایل بر گالن است

فضای صندوق عقب؛ ۱۷ فوت

8 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۱۱.کادیلاک CT6

ظاهر و فرم براق، بعلاوه فناوری های نوین به CT6 کمک کرده تا رقیب جدی برای همتایان اروپایی باشد، رقیبی از غرب وحشی! موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری مجهز به توربو توانایی استخراج ۲۶۵ اسب بخار است که به چرخ های عقب توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک منتقل می شود. همچنین آپشن های دیگری برای خورجینی دوستان وجود دارد که آنها را به وجد بیاورد، موتور۳۳۵ اسب بخاری شش سیلندری که حجم ۳.۶ لیتری، و ۴۰۴ اسب بخار دو توربو شارژر به چهار چرخ منتقل می شود که کاملا با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ عمل می کنند.

موتور الکتریکی بلاگ این به تنهایی توانایی حمل خودرو تا ۳۱ مایل را دارد. اینترنت ۴ جی،اپل کار پلی و اندروید اوتو و هر آپشن دیگری که در مخیله شما بگنجد در این یاغی آمریکایی پیدا می شود.در کنار این همه آپشن وجود ۳۴ بلندگو، تکرار میکنم ۳۴ بلندگو؛جای هیچگونه چشم پوشی برای نویسنده باقی نمی گذارد تا حداقل حرص و جوش خود را از گاری سازان داخلی به نمایش بگذارد.(آخه کجا این همه بلندگو رو جا کردین؟؟)

9 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۵۱.۴۹۰ دلار

مصرف ترکیبی سوخت؛۲۱-۲۸ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛۱۶ فوت

10 3 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۱۰- جگوار XJ

به عنوان تنها سکان گربه لوکس در این کلاس در مقابل رقبای آلمانی، جگوار ایکس جی بار زیادی رو روی دوش میکشه! وزن این گربه انگلیسی در مدل ۲۰۱۹ بهینه شده و چالاکی خوبی رو به آن داده است.به عنوان سردمدار گربه های انگلیسی این کلاس فضای داخل کابین بسیار چشم نواز است و با مواد اولیه با کیفیت و لوکس مجهز شده است.موتورهای ۶ سیلندر خوجینی با حجم۳.۰ لیتر و مجهز به توبوشارژ میتواند ۳۴۰ اسب بخار و ۸ سیلندر خورجینی با قدرت ۴۷ بخار پنجه هایی قدرتمند و تیز برای این گربه محسوب می شوند که به راحتی در مبارزه او را همراهی میکند.در مورد این سیستم های سرگرمی و کیفیت ساخت این ماشین اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی سواری XJ بسیار دوست داشتنی است.

11 4 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۷۶.۶۹۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۱۸-۲۱ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛۱۷ فوت

2018 lexus ls500 006 fb6c457bd2e338d7fb239131dac5f9c0b67f0e2b 1556660884 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۹- لکسوسLS

طراحی دوباره در سال ۲۰۱۸ او را به عنوان یک خودروی پر ماجرا با استایلی منحصربه فرد تبدیل کند؛ چه بعد خارجی و چه منظر داخلی.موتور جدید توین توربو۳.۴ لیتری شش سیلندر خوجینی ۴۱۶ اسب بخار قدرت را به لاستیک ها منتقل میکند که توسط یک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته قابل انتقال به عقب و هر چهار چرخ به صورت آپشنی برای راننده می باشد.علاوه بر آن می توان در کنار موتورشش سیلندر یک موتور الکتریکی نیز سفارش داد تا یک پک جذاب را در اختیار داشت. با این حال موتور هشت سیلندر بیش از توضیحات بالا توصیه نمی شود! سیستم سرگرمی و تاچ پد مقداری گیج کننده هستند ولی قیمت LS از مرسدس S کلاس کمتر است.

12 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۷۶.۳۲۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۲۱-۲۸ مایل بر گالن است.

فضای صندوق عقب؛ ۱۷ فوت

13 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۸.بی ام و سری ۷

بدون تغییر برای سال ۲۰۱۹ نسبت به سال قبل. اما بزودی تغییرات برای مدل ۲۰۲۰ شروع می شود. طراحی خارق العاده از بی ام و سری ۷ به عنوان یک سدان لوکس فول سایز آن را به عنوان بهترین طراحی در دنیا مشهور کرده است. پشت صورت سری هفت بی ام و؛ یک موتور بهینه شده هشت سیلندر خورجینی به همراه یک موتور پلاگ این لکتریکی قرار دارد که بر اساس آخرین فناوری روز تهیه و نصب شده اند. در مورد تجربه رانندگی با سری هفت هم، صحبتی نشود بهتر است!(تصویر زیر گویاست)

14 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۸۴.۶۴۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۱۶-۲۴ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛ ۱۸ فوت

15 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۷.جگوارXJR575

برادر بزرگتر و طبیعتا قویتر XJ بعلاوه کاور لوکس بیشتر!موتور ۸ سیلندر خورجینی ۵.۰ لیتری با ۵۷۵ اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قدرت را مستقیما به چرخ های عقب منتقل میکند. این گربه بزرگتر می خواهد با دشمنان خونی خود یعنی آئودی، بی ام و، و مرسدس بنز رقابت کند. وزن کمتر، فاصله زیاد بین چرخ ها(long wheel base) و سیستم تعلیق تقویت شده اسپرت از جمله مزیت های آن نسبت به برادر کوچکتر خود است.

16 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه،۱۲۳.۶۹۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۱۸ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛۱۷ فوت

17 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۶.کیاK900

احتمالا زیاد آنرا نمی فهمید، به عنوان یک سدان لوکس فول سایز به فروش می رسد. در واقع اکنون به عنوان نسل دوم k900 در سال ۲۰۱۹ قابل فروش است. این سدان با انتقال نیرو به چرخ های عقب(چهارچرخ آپشن است) با ۳۶۵ اسب بخار و دو توبو شارژر و حجم ۳.۳ لیتر وشش سیلندر خوجینی وبا اولویت تمرکز بر آسایش است نه مسابقه!!

18 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۶۰.۸۹۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۲۱ مایل بر گالن

فضای صندوق؛۱۵ فوت

19 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۵.ولوو s90

یک نروژی با استایلی تمیز،ولوو S90 در جمع سدان های لوکس خود نمایی می کند. روکش هایی با خطوط نازک و بعضا چند تکنولوژی امنیتی، آنرا مترادف با امنیت محض برای سرنشینان خود کرده است.نمای داخل بسیار شیک و جذاب است که می توان برای آن سه نوع موتور سفارش داد که با موتور های چهارسیلندر و توربوشارژرها بعلاوه در مدل فول آپشن یک موتور الکتریکی، در بین سایر خوش اندام ها کمتر آلودگی ایجاد کند.

20 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۴۸.۳۴۵

مصرف ترکیبی سوخت؛۲۵-۲۷ مایل بر گالن

ظرفیت صندوق عقب؛۱۴ فوت

21 1 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۴.جنسیس G90

با یک استایل متمایز و کابینی درجه یک first class،G90 به عنوان بهترین برند جنسیس به گروه سدان های لوکس حمله کرده است.آپشن های کمی قابل سفارش اند اما به طور کلی همه چیز استاندارد است.نکات برجسته شامل؛یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تاپ اسکرین،هدآپ دیسپلی، ترمز اتوماتیک و . . . است.این چشم بادومی با دو قلب تپنده قابل سفارش است،موتور ۳۶۵ اسب بخاری شش سیلندر توین توربو ۳.۳ لیتری و یک موتور هشت سیلندر۴۲۰ اسب بخاری ۵.۰ لیتری که هردو با یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته قابل سفارش اند که نیرو را به چرخ های عقب و یا هر چهار چرخ منتقل کنند.

22 2 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۷۰.۳۴۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۱۸-۲۰ مایل برگالن

فضای صندوق عقب؛۱۶ فوت

23 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۳.آئودیA8

این آئودی به عنوان لوکس ترین سدان کمپانی آئودی به شمار می رود که با تکنولوژی های نوین و آپشن های لوکس مجهز شده است.موتور ۶ سیلندر خوجینی با خروجی ۳۳۵ اسب بخار و موتور الکتریکی ۴۸ ولت به عنوان پشتیبان در سرعت های پایین و شتابگیری توان بسیار خوبی را به او داده است.شرح آپشن های این خودرو در این مقاله نمی گنجد پس شما را به خواندن اطلاعات بیشتر در مقالات بعدی دعوت می نمایم.

24 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۸۴.۷۹۵

مصرف سوخت ترکیبی؛۲۲ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛۱۳ فوت

25 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۲.مرسدس بنز،AMG S63/S65

تایتانیک سواری های کره خاکی،احتمالا که چه عرض کنم به قطع همه شما اسم این سوپر کمپانی را شنیده و نیازی به تعریف بنده ندارد، زیرا فقط نام بردن آپشن ها و امکانات آن چندین روز به طول می انجامد. پس بررسی موتور این قصر متحرک کفایت می کند.

مرسدس اس ۶۳و۶۵ با ۶۰۳ اسب بخار و توین توبو با یک قلب هشت سیلندر و گیربکس ۹سرعته اتوماتیک شروع کرده و تا ۶۲۱ اسب بخار توین توربو ۱۲ سیلندر با گشتاور ۷۳۸ پوند بر فوت در مدل اس ۶۵ ختم می شود. بی شک راندن یکی از اینها آرزوی هر انسانی است.

26 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۱۵۰.۵۴۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۱۶-۲۰ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛۱۷-۱۸فوت

27 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

۱.مرسدس اس کلاس

پادشاهی که زمین زیر پاهایش میلرزد، بی نظیر ترین سوپر لوکس دنیا، مرسدس اس کلاس. ابهتی که با سوار شدن پشت فرمان آن حتی به عنوان راننده افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود. بی نهایت آپشن که نیاز شما را که چه عرض کنم، نیاز خودرو های اطراف را نیز برطرف میکند.موتور۶ سیلندر ۳.۰ لیتری با ۳۶۲ اسب بخار(اس ۴۵۰) و موتور هشت سیلندر ۴.۰ لیتری در مدل های بالاتر به همراه گیربکس ۹ سرعته شما را بی نیاز می کند، حتی اکسیژن، حتی کره خاکی!!! شما دراین اتاق از هتل های ۵ و ۶ ستاره راحت تر،از آی سی یو(ICU) بیمارستان تحت نظرتر و از کشتی وسط اقیانوس ایمن تر هستید. قسمت همه خوانندگان این مقاله شود.

28 - بهترین فول سایزهای سوپر لوکس دنیا، از خوب تا بهترین

قیمت پایه؛۹۲.۲۴۵ دلار

مصرف سوخت ترکیبی؛۲۱-۲۲ مایل بر گالن

فضای صندوق عقب؛۱۲ فوت

تهیه و ترجمه : مسعود پرن 

هرگونه کپی برداری از این مقاله ممنوع می باشد .

منبع Caranddrive

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.