بازسازی تاریخ، توسط افعی سیاه

شورولت کامارو ۱۹۶۹، یک از خوش ترکیب ترین نسل های کامارو که توسط هنرمند آمریکایی بازسازی شده، این افعی سیاه کارولینای جنوبی را به عنوان قلمرو خود انتخاب کرده و بدجور از مردم این منطقه زهر چشم گرفته است،

موتور ۶.۰ لیتری مدل LS2 تمام آلومینیومی کوروت، پیوند خوده به این مار خوش خط و خال است که توانسته نفسی تازه و خطرناک به او بدهد. این موتور متعلق به کوروت ZO6 است که سوخت مصرفی آن نیز بنزین می باشد که خبر چندان خوبی را در پی ندارد،این ماشین به اندازه یک سدان لوکس ۲ تنی سوخت مصرف میکند، چیزی در حدود۲۰ مایل بر گالن.

2 6 - بازسازی تاریخ، توسط افعی سیاه

مشخصات فنی هیولا؛

سوپر شارژرها توسط شارژرهای ۹۲۸ بازسازی شده اند، رینگ های ۱۸ اینچی و لاستیک های گوشتی(مخصوص درگ و دریفت) ۲.۰۰۰ دلاری، رنگ خودرو مشکی ولی در قسمت وسط مشکی مات،دو عدد فن الکتریکی دوقلو که کار خنک کردن قلب داغ این مار را بر عهده دارند که در پشت آنها نیز رادیاتوری بزرگ(oversize) به خوبی از پس مسئولین محوله بر می آیند.

داشبورد کلاسیک و چرم، کامارو ۱۹۷۵ به همراه عقربه های نشانگر میزان سوخت، فشار روغن، ولتاژ باطری و دمای موتور که خوره مسابقه دادن را در جانتان تقویت میکند.

سیستم استارت هوشمند توسط جی پس اس مدل وایپر(افعی) به این معنی که با استفاده از تلفن هوشمند از نقطه ای می توان ماشین را خاموش و یا روشن کرد. ورود بدون سویچ و قفل های هوشمند درب از دیگر مزیت های امنیتی خودرو است.

نمودار آنالیز داده های خروجی از ماشین در آزمایشگاه

3 6 - بازسازی تاریخ، توسط افعی سیاه

گیربکس مدل ۴L80E به خوبی از عهده موتور قدرتمند برمی آید و بدون شک شما را نیز می تواند راضی نگه دارد. صندلی ها تعویض شده با صندلی کامارو مدل ۲۰۱۲ و تمام چرم هستند، فرمان و سیستم ترمز نیز تقویت شده تا افسار موتور یاغی را در دستان شما باشد.

با این اوصاف این موتور تقویت شده که قرار است افسار آن در دستان یک نفر،پشت فرمان باشد قدتی بالغ بر ۴۶۰ اسب بخار تولید میکند که به نظر برای یک فیس آف(face off) درون و حتی برون شهری کافی باشد، همچنین با توجه به رخی پیاده،همچون پسری مجرد و بوکسور، و رنگی که هارمونی عجیبی با هم تشکیل داده اند احتمال بلند کردن تنی چند از جنس مخالف بسیار زیاد است، البته نوار قرمز رنگ دور ماشین نیز کم بی تاثیر در این فرآیند نیست!

4 5 - بازسازی تاریخ، توسط افعی سیاه

بماند، کف پوش از جنس موکت اعلا با رنگ مشکی، تمام عقربه ها کالیبره شده و تنظیم هستند. کولر و بخاری قدرتمند شما را بی نیاز از پایین آوردن پنجره می کند، مگر اینکه نیازمند به استنشاق مقداری دود لاستیک باشید. جنس اگزوز از استیل زد زنگ است که با انبار اگزوز اسپرت صدایی گوش نواز را در اتاق ماشین جاری می کند. گیربکس اتوماتیک بوده که توسط کلاچ پدالی قابلیت تعویض را دارد.

در نهایت قیمت پیشنهادی برای این افعی چیزی حدود ۵۸.۰۰۰ دلار می باشد که به نظر مقداری زیاد است. منظور اینکه با وجود ممنوعیت واردات خودرو این ظرفیت در وطن ما نیز وجود دارد تا با مقداری هزینه، خودرو های فرسوده را دوباره بازسازی کرده و تجارتی پر سود را راه اندازی کنیم!

گالری تصاویر افعی سیاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.