نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر

مرسدس در حال تست نسل جدید S کلاس بوده و در ویدئوی پیش رو تصاویری احتمالی از این سدان پرچم‌دار را خواهیم دید.

تصاویر جاسوسی جدید نشان داده‌اند که طراحی ظاهری این خودرو تغییرات قابل‌توجهی خواهد داشت. در نمای جلو شاهد چراغ‌های متمایز و جلوپنجره‌ای جدید خواهیم بود درحالی‌که بخش عقب خودرو نیز پذیرای چراغ‌هایی مشابه نسل جدید CLS خواهد شد. اگر رندرهای منتشر شده در این ویدئو تا حدی به نمونه‌ی واقعی شباهت داشته باشند بنابراین نسل جدید S کلاس در مقایسه با نسل فعلی تغییراتی بنیادین خواهد داشت.

2 1 - نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر

البته ما فکر می‌کنیم ظاهر نسل فعلی S کلاس برای سدانی با این ابعاد کاملاً خوب از آب درآمده است. برای مثال چراغ‌های جلو و عقب بزرگ تناسباتی عالی با سایز کلی خودرو دارند. در مقام مقایسه باید گفت چراغ‌های جلو و عقب رندر نسل جدید S کلاس ابعاد بسیار کوچکی برای خودرویی با این جثه دارند اما خب این طرح تنها رندری دیجیتالی بوده و بنابراین با اطمینان نمی‌توان گفت که ظاهر نهایی خودرو مشابه این طرح خواهد بود.

3 1 - نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر

4 1 - نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر

مرسدس بنز همچنین تلاش‌های زیادی برای دگرگونی کابین نسل جدید S کلاس انجام می‌دهد. تصاویر جاسوسی کابین این خودرو نیز خبر از طراحی جدیدی داده‌اند. در کابین این سدان لوکس صفحه لمسی مشابه محصولات تسلا قرار خواهد گرفت و عملکردهای متعددی خواهد داشت. همچنین در جلوی چشم راننده نیز پشت آمپرهای دیجیتالی خودنمایی خواهند کرد.

5 1 - نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر 6 1 - نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر

گفته شده S کلاس ۲۰۲۰ جدید از پیشرانه‌های ۲.۹ لیتری هیبریدی و ۳ لیتری استفاده خواهد کرد و برد الکتریکی آن تا ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید. این خودرو در نسخه‌ی S 63 نیز دارای نیروگاه آهنین ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و تکنولوژی هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی خواهد بود.

7 1 - نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر 8 1 - نسل جدید مرسدس S کلاس چه شکلی خواهد بود؟! + تصاویر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.