خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر!

خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر!

سفر، داستان طولانی بشر برای دیدن زیبایی های دنیاست، هدف لذت بردن از لحظات زندگی و در نهایت کسب تجربه و ثبت روزگاری خوش در کنار عزیزان است.بی شک مردمان ایران زمین یکی از خوش مشرب ترین و خوش گذران ترین مردمان جهان هستند.

البته مزید بر علت نیز،کمبود فضاهای عمومی و پارک های مناسب با فرهنگ و خلق و خوی مردم است که باعث شده مردم شهرها خسته از فضای شهری با ایام تعطیلی دل به جاده زده و خستگی را از تن به در می کنند.

مسافرت با وسیله نقلی شخصی

وسایل نقلیه شخصی، با تمام عیوب و عدم استاندارد ها؛ در کنار قوانین مضحک واردات خودرو باعث شده تا مردم با تمام سختی های جاده دست و پنجه نرم کنند و راهی سفر شوند، به امید اینکه ایامی خوش و دلچسب را پیشروی داشته باشند. اما نمی توان جایگاه امکانات در ساختن لحظاتی خوش را نادیده گرفت،

برای مثال شما فقط یه شعله،یا پیک نیک را کافیست از وسایل تفریح حذف کنید، نا خود آگاه فاجعه ای به وجود می آید به طوری که ماهیت سفر تغییر میکند.

2 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر!

اصل داستان؛

سالهای سال در ایالات متحده به دلیل گسترده بودن و همچنین مهاجر پذیر بودن، مردمان زیادی برای ساختن امیدها و آرزوهایشان خاک آن را در نوردیدند. سفر کردند، زندگی کردند و ساختند!سالیان سال در کنار آنها گاری هایی بود که تمام وسایل زندگی را حمل می کرد،

محل استراحت و سرپناه زندگی آنها بود؛ طی صدها سال از اسب ها و ارابه ها که نماد زندگی گاوچرانی و گله داران بود به وسایل نقلیه امروزی تحت نام خودروهای مسافرتی RV یا Recreational Vehicle رسیده اند که هتلی مجلل است با همه امکانات یک زندگی نرمال و بلکه بیشتر!

3 7 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر!

از مزایای این وسایل این است که شما در همه جا دارای منزلی لوکس هستنید و در عین حال هیچکدام از هزینه های خانه داری را نیز نمی پردازید، در ادامه نیز به جزئیات این مطلب به طور کامل اشاره می شود.

این وسایل نقلیه در کلاس ها و مدل های مختلفی طبقه بندی می شوند که به راحتی می توانید با تطابق دادن بودجه خود با آن به راحتی می توانید صاحب یکی از بهترین RV ها شوید و کل ایالات متحده را بدون هیچ محدودیتی بچرخید.

3 7 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر!

نمای بیرونی خودروهای مسافرتی RV

بی شک ابعاد نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد ولی به لطف مهندسی امروز این نکته نیز به راحتی قابل حل است، یک اتوبوس بسیار معمولی در کلاس A  با مهندسی، فضایی باور نکردنی را برای زندگی متوسط ۶ نفر را فراهم کرده است، که عدد قابل توجهی است. علاوه بر آن طرح ها و رنگ های متنوع طبق درخواست مشتری می تواند شما را راضی نگه دارد!

نمای داخلی خودروهای مسافرتی RV

از نظر فضای داخلی با اتاق سازی متحرکی که برای این وسیله نقلیه انجام شده بعد از توقف می توانید فضایی به مرتب بیشتر را در مقایسه با حالت کمپرس شده در اختیار داشته باشید. این نما از یک RV سوپر لوکس به مبلغ ۵۹۹ هزار دلار می باشد که به نسبت درآمد متوسط یک شهروند آمریکایی به نسبت زیاد است.

با اینکه تصاویر خود گویای همه نکات در مورد نمای داخلی و امکانات آن است ولی نیاز به توضیحات تکمیلی می تواند لذت تصاویر را دوچندان کند؛ دوش حمام، تخت خواب، آشپزخانه با تمام امکانات می تواند سفر را برای شما باور نکردنی کند! دورتادور RV را می توانید با پرده های برقی بپوشانید تا حریم خصوصی شما حفظ شود.

روی مبل های نرم خود دراز کشیده و استراحت کنید و برای فردا برنامه ریزی کنید تا نهایت لذت رو از تعطیلات ببرید!

امکانات فنی خودروهای مسافرتی RV

در سرتاسر ایالات متحده مکان هایی مخصوص پارک این نوع خودروها در نظر گرفته شده است که امکانات اولیه وسیله نقلیه را مرتفع می کند. از جمله خط استخرج فاضلاب از خودرو، آب آشامیدنی و . . .

این خودروها دارای ژنراتور دیزلی هستند که خوشبختانه بسیار بهینه و قدرتمند هستند، برای مثال در نمونه بررسی شده می توانید تا چهار ماه و با یک باک سوخت فقط از سیستم روشنایی و یخچال استفاده کنید.

ژنراتور،تصفیه قدرتمند آب،موتور قوی، تجهیزات از بهترین اجناس، کشنده قوی که توانایی کشیدن یک خودروی SUV را دارد، روشنایی بیرونی، تلویزیون در داخل و خارج از اتوبوس، دوش صحرایی و تقریبا بی نهایت امکانات که شما را در سفر به یک حرفه ای تبدیل میکند. موتوری قدرتمند با بیش از ۴۵۰ اسب بخار و با سوخت دیزل گزینه ای به صرفه و عالی در انتخاب یک عشق سفر است

نتیجه

واردات این خودروها نه در ایران بلکه در جهان نیز رایج نیست، کشور میلیاردرها پیشرو در این صنعت بوده و هست، اما امیدواریم ذوق ساختن که مطمئنا در یک ایرانی هست،شکفته و ملتی را به وجد بیاورد، حتی شاید بتوند کسب وکاری فوق العاده نیز در رابطه با آن به راه بیاندازد.

متاسفانه اتوبوس های تصادفی و فرسوده در این کشور کم نیستند ولی امیدواریم این ظرفیت هنر نهفته در ذات یک ایرانی را شکفته و تبدیل به قطب این صنعت در منطقه و قاره شود! این ظرفیت با توجه به کشور چهارفصلی مثل ایران بسیار عمق می پذیرد و می تواند استعداد ها و هنر ایرانی نیز در آن شکوفا شده و تبدیل به نقطه عطفی شود. از این لحاظ که به جای خریداری نمودن ملک در یک ناحیه می توان با هزینه بسیار کمتر به مدت دلخواهی در آنجا اقامت گزید نه همانند این مملکت که مدینه فاضله همه داشتن یک ویلا در شمال است، اگر کنار ساحل بوده و نمای نزدیکی از جنگل در پشت آن که فتبارک الله!نور علی نور!

همه چی خواری ذر ایران

این در صورتی است که امروزه شاهد زمین خواری از طرف مردم چه بومی و غیر بومی برای کسب منفعت بیشتر هستیم، آلودگی صوتی و ناهمگونی ملک های ساخته شده در منطقه روز افزون و جنگل های زیبا نیز کمتر! عمیقا احساس یک همچین وسیله ای در ایران احساس می شود.

آمریکا تنها کشوری که از لحاظ جغرافیایی، بی نظیرترین موقعیت را دارد،چهار فصل و یک یخچال طبیعی که اگر قرار بر آن بود که هر ثروتمند در هر نقطه ملکی را خریداری نماید، تصورش هم سخت است، حتی تصورش هم سخت است! این معنی آزادی است که امروزه حتی میلیاردرها و میلیونر ها مشتری پروپا قرص این خودرو ها هستند زیرا نه هزینه هتلی در کار است، نه مزاحمتی ، نه مالیات بر ملک و هزینه های جاری آن، و نه زیست بومی که بر فنا رفته باشد و هر لحظه که اراده کنی می توانی جابه جا شوی! به هر کجا که دلتان خواست!

قیمت اتوبوس لوکس RV

هزینه خرید یک از این خودروها میانگین، بسته به مدل، امکانات و یا کارکرده و نو بین ۱۰۰.۰۰۰ دلار تا ۳ میلیون دلار است که هرکه بامش بیش برفش بیش! در مقایسه با درآمد یک خانوار آمریکایی، خرید یکی از آنها به صرفه است علاوه بر اینکه فروش انها تماما قسطی بوده و میزان سود و مبلغ اولیه معامله نیز دلخواه بوده و هیچ اجباری در کار نیست! در ادامه شما را به لذت بردن از تصاویر یک RV شیک دعوت می کنم،در صورت درخواست کلیپ هایی مبنی بر معرفی کامل امکانات و تجربه رانندگی هم منتشر می شود.

 

26 1 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر! 27 1 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر! 28 1 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر! 29 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر! 30 - خودروهای مسافرتی RV ، یک خانه همه چیز تمام برای سفر!

2 نظرات
  1. مینا می گوید

    واقعا عالی هستن ممنون بابت این مطالبی ک جمع آوری کردید…. بله متاسفانه تو ایران همه فقط فکر خونه دار شدن هستن پول دست آدمای بی ذوقه ک تنها هنرش ن دکوراسیون داخلی خونه شونه البته هستن بسیار آدمای ثروت مندی ک اینم بلد نیستن بیشمار انسانهای ثروتمند دیدم ک ب رو از پ تشخیص نمیدن ولی میلیاردر هستن….. من آرزومه که یکی از اینها داشته باشم ولی متاسفانه خرید یه اتوبوس فرسوده هم در ایران با قیمت‌های بالایی ک دارن میسر نیست….. سالهاست آرزو دارم و میدونم بالاخره یه روزی به آرزوم میرسم….

  2. مهدی بیدار می گوید

    با سلام خدمت تمام افرادی که این متن زیبا رو خواندن و نظرشون رو گفتند .
    خدایا شکرت که جهانت روز به روز در حال پیشرفت است و این نعمت های زیبا رو خلق کردی .
    تشکر میکنم از مدیر این سایت با این متن زیبا و سلیقه زیبا درباره اتوبوس ار وی که من خیلی دوست دارم یکی از این اتوبوس های ار وی زیبا داشته باشم .
    سپاسگزارم از این مقاله قشنگ و زیبا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.