خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

این داستان؛ خوشتیپ های پر ادعا، ادعای لوکس، آپشن، رفاه و مهندسی و . . . .
این قسمت؛ مرسدس بنز ۵۰۰S و بی ام و ۷۵۰Li

مقدمه:

بعید میدانم فردی در این کره خاکی باشد و آرزوی سواری یکی از این دو مهندس خوشتیپ را نداشته باشد، کینه و دشمنی این دو با دشمنی تمام دنیا متفاوت است، یه چیزی تو مایه های جنگ سرد؛بی سرو صدا، آرام، خشن و پرکینه!

نیاز به تعریف ندارد که دشمنی این دو بیش از رقابت دوتا بچه سوسول مامانی هست، این دو به خون هم تشنه اند ولی هیچ کدام خون خوار نیستند، بلکه رگ یکدیگر را پی کرده و در جوی فاضلاب می ریزند!

این قسمت در ادامه قسمت های پیشین جنگ های کلاسیک، به زرم دو مهندس پرداخته که با نوین ترین تجهیزات ممکن به نبرد هم می روند، دوست ندارند دستشان به خون آلوده شود، درست مثل سران مافیا که خون همه را در شیشه می کنند ولی دستان خود را به خون آلوده نمی کنند. آنها با استشمام بوی خون راضی می شوند و به خوبی بوی خون رقیب خود را نیز می شناسند.آنها حرفه ای هستند.

1 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

اصل ماجرا؛

جنگ این دو از سر لج و لجبازی خوب بودن شروع شد! درست شبیه مهندسان حرفه ای، هیچ کس از دعوای آنها سر در نمی آورد، فقط می دانند که بین این دو اوضاع خراب است. اس کلاس(s-class) در ابتدا با سابقه تاریخی بلند سالها بود که شهره خاص و عام بود ولی با پیشرفت صنایع و پیدا شدن مدعیان برخی از دلداگان دل بریده و عشقی دیگر برگزیدند ولی از حق نگذریم حق داشته اند.

این احساس بسیار سردرگم کننده است، بهترین مثالی که می توان برای بیان حال می توان زد این است که شخصی، دل به خانومی بسته ولی بعد از خطبه عقد متوجه می شود که خواهر دوقلوی آن را عقد کرده است؛همانقدر سرد، گیج کننده، نا امید و خشمگین!
مهندس اصلی یعنی بنز S500 بعد از سالها جولان بی رقیب، اکنون در میدان کارزار رقیبی قدرتمند روبه روی خود میبیند که قصد خون آن را دارد ولی نه با خنجر و شمشیر و خون ریزی، این قتل باید، باید مهندسی شده، کارآمد و پر سروصدا باشد!

آنقدر که کسی را منزجر نکند و آنقدر که همه بدانند کار فلانی تمام شده است. متاسفانه یا خوشبختانه، این دو( S500 و ۷۵۰Li ) در این کار خبره ترین هستند.
این دو تا دندان به فناوری مسلح هستند و هیچ عبایی از درگیری در هر لحظه ندارند.آنقدر آپشن و آرامش دارند که گویی سالهاست در کشت و کشتار دخیل هستند. اما در این میان علاوه بر(face Off)رو کم کنی رقیب عده ای طرفدار مجنون نیز کشته می شوند.

3 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

جنگی فراتر از دیوار برلین

برای کسی که سعادت نشستن بر کرسی یکی از این دو را داشته توضیح مفهوم؛ قدرت،ثروت، محبوبیت، پادشاهی و سلطنت خیلی آسان است. سلطنت بر جهانی که شما شهرت های نیکوی آنرا دارید. ولی کیست که نداند هر سلطنتی دشمنانی نیز دارد، قلمرو S 500 و ۷۵۰ Li چیزی فراتر از دیوار برلین است،

این دو آلمانی با تکیه بر صفت آلمانی بودن خود سعی کرده اند وجه ملی کشورشان را خراب نکنند و در عین حال رقبا را محترمانه قتل و عام کنند.سلاطین تجمل و رفاه در عین حال رفتاری مهندسی و حسابگرانه در مقابل دشمنان دیرینه. بیچاره مردمی که در سیاهی لشکر فرمانروا، هم دل می دهند و هم جان!

4 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

جنگ اروپایی ها مدرن است، نه مثل امپراطورهای سرزمین آفتاب با دو شمشیر سنتی سامورایی یکدیگر را به قطعات مساوری تقسیم کرده و یا مثل گنگسترهای آمریکایی در ملاعام اساعه ادب کرده و هفت تیرکشی کنند،

مرسدس اس ۵۰۰ و بی ام و ۷۵۰Li رک و راست تر از آن هستند که داستان بسازند، رخ در رخ، S500 با چشمانی سرمست و مطمئن به مهماتش و ۷۵۰Li با اخمانی درهم و چشمانی ریزبین مو به موی رفتار رقیب خود را آنالیز میکند.

این جنگ تا بینهایت به طول می انجامد، حداقل آنقدر بلند که مطمئنم کاسبی داستان ما به راه باشد. در نهایت جنگ شما نیاز به هوشی همچون شرلوک هلمز داشته تا بتوانید برنده را بشناسید و دقتی همچون تماشای فیلم های هولمز تا نکته ای از دستتان نرود و متوجه باقی داستان نشوید.

5 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

پس با ما همراه باشید تا تن آهنین این دو امپراطور را کالبد شکافی کنیم و همچون شرلوک، به ماجرا پی ببریم و برنده را بشناسیم.

6 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

7 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

بررسی ظاهر بیرونی بی ام و ۷۵۰Li

آخ از دست این مهندسین جوان و پرانرژی، همیشه برای پیرمردها مشکل درست میکند، خیلی باغرور وارد میدان شده و متاسفانه کارشان را هم درست انجام می دهند. راستش را بخواهید، یه همچین جوان جذب و کار درستی را چرا نباید ستایید!

حتی یک میلیمتر هم خطا ندارد، هرچه که بخواهید را دارد، چشمانی پر غرور و شور جوانی، قد و قامت بلند و تراش خورده برای کت و شلوار+ کراوات مهندسی، همه هم مشکی منهای یک پیراهن سفید ساده، راستی کفشش را هم، خودتان انتخاب کنید؛من به سلیقه شما اعتماد دارم!

بی ام دبلیو  BMW 750 Li یک نژاد ژرمن خالص است،خالص!

بررسی ویژگی های داخلی بی ام و ۷۵۰Li

8 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

بر خلاف تصور شما دوستان در انتخاب عکس برای مطلب پیش چشم روی چشمان زیبای شما، بنده کار بسیار دشواری داشتم، خیلی دشوار!
به تصویر کشیدن زیبایی یه همچین فرمانروایی که نه یک فرد و جامعه، بلکه از یک دنیا دلبری کرده کاری بس دشوار است، تعریف می کنم، شما در ذهن بسازید آن بت را؛

جوان پسند در عین حال دلبر مسن ها، ورزشکار و خوشتیپ در عین حال متین و با وقار، به موقع خود جدی و کوبنده و در جمع دوستان شوخ طبع و شیرین کار، تلخ رو و جذاب در باطن، یک سردرگمی را در شما برای ایجاد ارتباط به وجود می آورد که آغازگر رابطه باشید یا هنوز زود است،

ولی نکته همین جاست، شما خیلی وقت است که دیگر عنان دل را از دست داده اید و وقتی به خود می آیید، ساعت هاست که مجذوب حرکات او شده اید و به طرز مضحکی داستانتان برملا شده و سایرین به شما می خندند، ولی جای نگرانی زیادی نیست،چون بقیه هم با شما همدرد هستند وبه نوعی رقیب. . . .(بخندید)

همبستر شدن با ۷۵۰ Li مثل دیدن یک رویاست، ولی واقعی؛و شیرین!

اینکه آنرا از رقبا دزدیده و اکنون صاحب یک مدعی برای بزرگان هستید، باید هم شیرین باشد(نفس عمیق). خطوط راست و مستقیم که سرتاسر شما را فراگرفته و با به میل و حال شما تغییر میکند، دقیقا همان چیزی است که از کنار او بودن انتظار داشتید، این خطوط، بدون هیچ حاشیه ای شما را به مستقیما به خواب های قبل از وصال می رساند، از یه جوان با این هیبت هم، همین کافیست……کافیست.

10 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

و اما بزرگترهای روکم کن

مرسدس بنز S500

صادقانه بگویم، بعید می دانم شخصی این ستاره سه پر را ببیند و پشتش نلرزد!پیر و جوان، زن و مرد هم ندارد، بدون استثنا کشته و زخمی داشتن حداقل انتظارات است.

12 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

با تجربه،کارآزموده و همه فن حریف،خود یک پا استاد است! به راحتی اجازه عرض اندام به این جوان های دو هزاری را نمی دهد. به همه نشان میدهد که رئیس کیست، این یکی با هیچکس تو هیچ زمینه ای به هیچ وجه شوخی ندارد،

پس بی زحمت دوقدم عقب بیاستید. اگر بی ام و  ۷۵۰ Li را تشابه به جوانی رعنا کردیم، مرسدس بنز S500 یک جانور به تمام معناست، این سلطان جنگل است، یک شیر با یال و کوپالی پر پشت که علاوه بر تجربه فراوان، ابهت او را به رخ می کشد؛ و از آنجایی که میدانید برای شیر،کت وشلوار، چاق و لاغر، دلبر و دلداده فرقی ندارد، فقط”می درّد”

13 750x430 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

از آنجایی هم که شما فردی عاقل هستید،توصیه اضافی نمی کنم!

14 e1567531661381 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

بررسی ظاهر بیرونی مرسدس بنز s500

به هیچ وجه چشمان شما را خسته نمیکند، خسته که چه عرض کنم، نوازش میدهد، خطوطی در طول بدن خوش عضله او که انگار باد سالها روی آن کار کرده و جریانی متعارف و همگون را پدید آورده دقیقا مثل کلوت های بیابان، استوار، صبور، خشن و بی صدا!
اگر بی ام و ۷۵۰Li، هیکلی تراش خورده و خوشتیپ دارد که . . . ، این یکی را خود خود”خدا” تراش داده، بی نقص، چشمانی که همچون کفتار آفریقایی که بگیرد و ول نکند، می گیرد و خانه تان را ویران میکند،

همچون شیرهای سرنگیتی تیکه تیکه تان میکند، باید رقصیدنش را روی پستی و بلندی های جاده ببینید تا مجنون شیوه و حرکات او شوید.

17 750x430 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

بررسی ویژگی های داخلی مرسدس بنز s500

از جنس، مدل، طرح و رنگ و . . . که یک لذت خالص به شما می آیند بگذریم؛ هنگامی که در آغوش این ابهت قرار می گیرید اولین حسی که دارید امنیت است، بعد از آن احساس های دیگر شروع به قلقلک زدن میکنند،

در مقابل آنقدر حرفه ای در مقابل احساس شما رفتار کند که محو جذبه آن می شوید، شما را روی نوار های روشن و منحنی خود سوار میکند، کاری ندارد که چه انتظاری از او دارید، شما را سوار کرده و به جایی که خودش میخواهد میبرد،

چه بسا فراتر از انتظار شما؛ و چه خوشبختی بالاتر از این! بر خلاف آن جوان های بلده کار که پر از خطوط راست و هیکلی با کت و شلوار شق و رق هستند این یکی به نظر میانسالی است که پر از منحنی های جذاب است، اصلا منحنی کار است؛

نمی گذارد شما در زاویه گیر کنید چون اصلا زاویه ندارد، او میداند که خوب بلد است مختان را زده و . . .

19 480x430 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

بررسی فنی مرسدس بنز S500 و بی ام و ۷۵۰Li

مرسدس بنز S500 و بی ام و ۷۵۰Li آنقدر به فناوری های روز دنیا مسلح هستند که انتخاب را برای شما سخت میکنند، نه از این بعد که محدود هستید بین چند ماشین انتخاب کنید، بلکه شما مجبورید در یک ماشین چند انتخاب داشته باشید! پس سعی می کنیم در یک جدول مقایسه ای انتخاب را برای شما راحت کنیم، تا اگر روزی به امید حق علیه باطل، خواستید، خواهر مورد نظر را درست انتخاب کنید، نه قل دیگر را.

بی ام و ۷۵۰Li مرسدس بنز S500
قیمت ۱۰۰.۹۴۵ دلار ۱۰۵.۳۴۵
موتور ۴۴۳ اسب؛ در دور موتور۵۵۰۰ V8 ۴۶۳ اسب؛ در دور موتور ۵۲۵۰ V8
گشتاور ۴۷۹پوند بر فوت، دور موتور۱۸۰۰ ۵۱۶ پوند بر فوت، دورموتور۲۰۰۰
انتقال نیرو چهار چرخ متحرک چهار چرخ متحرک
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک،شیفتر فرمان ۹ سرعته اتوماتیک، شیفتر فرمان
اندازه تایر ۲۴۵/۴۵ R19 جلو:۲۴۵/۴۵R19 عقب:۲۷۵/۴۰ R19
مصرف سوخت ۱۷/۲۵/۲۰(شهر،اتوبان،ترکیبی) ۱۷/۲۷/۲۱(شهر،اتوبان،ترکیبی)
ظرفیت باک ۲۰.۶ گالن ۲۱.۱ گالن

به نظر شباهت های فراوانی بین این دو می توان یافت ولی آیا این همه شباهت کاملا اتفاقی است؟ من که می گویم خیر، این دو عمدا شبیه هستند تا همه بدانند که این مبارزه شفاف است، هیچکس حق دخالت ندارد و فقط یک نفر میدان را ترک می کند، شما نیز بهتر است انتخاب کنید؛ یا رومی روم، یا زنگی زنگ!

نتیجه

جنگ این مهندسان را نه من پایانی متصورم نه شما، هر لحظه ممکن است این دو با خودکار، خط کش و یا در سناریویی بدتر از اوج برجی که ساخته اند به پایین بیافتند، چه پایشان بلغزد، چه هول داده شوند!

سلیقه شخصی دیوانه بنز است،مخصوصا از نوع  مرسدس بنز S500 ولی ساده لوحی است که بی ام و  ۷۵۰Li  را رقیبی جدی ندانیم!

20 750x430 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

 

در مورد امکانات هم، چه عرض کنم،هر آنچه که در مخیله بشریت گنجیده می شود در این دو پیدا می شود، چیزی که از دو آلمانی لعنتی انتظار دارید نیز همین است،

غیر از این است؟بی روح، سرد، بی نظیر، جذاب، جدی، کار درست، بی نظیر، دیوانه و. . . .
در نهایت باید منتظر ماند و دید که دو مهندسی که زانو به زانوی یکدیگر نشسته اند کی چشم یکدیگر را در می آورند و به این جنگ پایان می دهند، همان”جنگی که سر دراز دارد . . . .”

21 620x430 - خوشتیپ های پر ادعا:مرسدس بنز 500S و بی ام و 750Li

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.