ولکس واگن فیس لیفت 2020، اکنون در امارات

خودروی ولکس واگن پاسات، نزدیک به ۸ سال است که در حال رقابت است، مدل ۲۰۲۰ نیاز به یک فیس لیفت اساسی داشت همانطور که از لحاظ داخلی به شکل مناسبی با تکنولوژی و چند ویژگی امنیتی بیشتر مجهز شده است.

از نمای جلو (خارجی) تغییرات بیشتری قابل مشاهده است، جلو پنجره بزرگتر و چراغ های ال ای دی کشیده تر نمایی نسبتا جذاب تر از مدل های قبلی را به آن داده است. این پاسات در مدل های مختلف که همراه با ویژگی های متفاوت هستند ارائه می شوند. ولی نکته برجسته در تمام مدل ها ال ای دی کاری های زیبای جلو خودرو و عقب آن است.

خطوط صاف در طول بدنه، ماشین را کشیده تر از واقعیت آن نشان میدهند، عقب پاسات نیز با چراغ هایی که اگر نگوییم بزرگتر،کوچکتر هم نیستند و تماما ال ای دی بوده و به وسیله نام پاسات به همدیگر متصل شده اند.

انتهای صندوق عقب یک اسپویلر مشکی ریز هست که نمایی اسپرت را به خودرو میدهد به علاوه هارمونی زیبایی نیز با نوار مشکی بین دو چراغ عقب دارد. در انتها نیز دو خروجی که هر کدام با دو سر اگزوز کرومی منقش شده اند زیبایی آن را هر چه تمام تر کرده است.

2 2 - ولکس واگن فیس لیفت 2020، اکنون در امارات

در داخل پاسات چند پنل لمسی، به روز شده تعبیه شده که با شیشه جدیدی پوشانده شده اند.نمای اخل به کلی تغییر کرده و در رنگ های متنوع جدیدی نیز قابل ارائه می باشد، همچنین مواد اولیه بهتری نیز در آن به کار رفته است.

تمام پاسات های عرضه شده دارای فناوری کار-نت-اپ هستند که تمام گوشی های هوشمند را ساپورت می کند. سه پلتفرم اصلی در این نرم افزار شامل؛ اپل کار پلی، اندروید اوتو و لینک آیینه ها می باشد که دسترسی به گوشی ها را از طریق تاچ اسکرین ممکن می سازد.

زیر ولکس واگن کاپوت پاسات ۲۰۲۰

در زیر کاپوت پاسات ۲۰۲۰ تغییری نسبت به مدل قدیمی مشاهده نمی شود.۱۷۰ اسب بخار که توسط یک موتور۲.۵ لیتری ۵ سیلندر تولید شده و توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

3 2 - ولکس واگن فیس لیفت 2020، اکنون در امارات 4 2 - ولکس واگن فیس لیفت 2020، اکنون در امارات 5 2 - ولکس واگن فیس لیفت 2020، اکنون در امارات 6 1 - ولکس واگن فیس لیفت 2020، اکنون در امارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.