لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی

لینکلن اویاتور مدل ۲۰۲۰ آخرین محصول خروجی زیر نظر مجموعه خودروسازی فورد، یک SUV فول سایز با هفت صندلی برای سرنشینان است. این خودرو بعد از ناوتیلوس و نویگیتور (لینکلن) با مقداری تاخیر در اکتبر معرفی شده است،

اما قصد معرفی آن رقابت با رقیبانی همچون، اینفینیتی QX60،لکسوس GX460، ولووXC90، لندرور دیسکاوری، رنج روور اسپرت،آئودیQ7، bmw X5 و مرسدس GLE کلاس است. قیمت پایه این مدل،۲۶۲.۴۱۵ درهم و مدل فول آپشن(presidential)288.982 درهم می باشد.البته انتظار می رود که در میانه سال ۲۰۲۰ قیمت کاهش یافته و مدل پایه نیز به انتخاب مشتری ها اضافه شود.

2 3 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی

لینکلن اویاتور مدل ۲۰۲۰ ، چه در پشت و چه در جلو از سیستم تعلیق تازه ای استفاده شده تا یارای رقابت با رقیبان را داشته باشد،همچنین استفاده از مواد مختلف در ساخت آ « باعث شده قدرت ترکیبی چند ماده به استحکام آن کمک کند ولی در عوض وزنی نسبتا سنگین را در پی داشته که مزایا و معایبی نیز دارد.

وزن  ساشی بلند لینکلن اویاتور  ۲.۲۲۴ کیلوگرم   در مدل تمام چرخ متحرک است ولی در مدل دفرانسیل عقب(فقط)۵۰ کیلوگرم سبک تر است. با این حال می توان با اشاره به موتور قدرتمندی که دارد این وزن سنگین را نیز نادیده گرفت، به نوعی یک پوشش خوب فنی توانسته وزن آن را پوشش دهد.

این سنگین وزن موتوری ساخته شرکت فورد دارد که حجم ۳.۰ لیتری توین توربو اکو بوست آن ۰-۱۰۰ را کلا در ۶ ثانیه رقم میزند. خوجینی ۶ سیلندر به همراه گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک که در بعضی مدلها هشت سیلندر هم قابل سفارش است که شما را با خیالی راحت برای رقابت راهی میدان میکند؛ و به طور معجزه آسایی سریع است، خیلی سریع . . . .

3 3 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی

امکانات لینکلن اویاتور مدل ۲۰۲۰

در مورد آپشن های آن نیز اگر بخواهیم کامل صحبت کنیم، تا پایان روز ما را مشغول خود میکند، و فکر نمی کنم شما با این ایده خیلی موافق باشید. پس فقط یک چشمه . . .

کروز کنترل هوشمند که سرعت شما را نسبت به تابلوها و علائم رانندگی تنظیم می کند، کمک پارک فعال با دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار دهنده خروج از خط، سیستمی شبیه مجیک بادی کنترل(magic body control) مرسدس بنز که رانندگی در سطوح نا هموار را برایتان لذت بخش تر می کند.

این سیستم قادر اسست تا ارتفاع ۲۰ سانتی متر از خود انعطاف پذیری نشان دهد. ۱۲ سنسور که مداوما وضعیت خودرو را نظارت میکنند و هزاران قابلیت دیگر که . . .

4 3 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی

در نمای داخل، یک مانیتور۱۰.۱ اینچی خودنمایی کرده که با جانمایی جذاب به هیچ عنوان مانع دید راننده و سرنشین به جاده نمی شود. داشبورد و کنسول ساده ولی کارآمد، کار را برای دسترسی به آپشن های انتخابی ساده کرده است.

علاوه بر آن باعث گیج شدن سرنشینان خودرو نیز نمی شود. با این حال روکش چرم قرمز در کنار تزئینات چوبی حسی آرامش بخش را در طی سفر به شما القا می کند. ساعت آنالوگ در میانه داشبورد،کانال های تهویه هوا که بسیار زیبا تعبیه شده اند،

در کنار کنترل های روی فرمان و آرم لینکلن در میانه چرم فرمان نیز مزید بر علت می شود.

5 3 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی 6 2 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی 7 1 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی 8 1 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی 9 1 - لینکلن اویاتور مدل 2020؛ اولین تجربه رانندگی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.