تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید

ما این شانس رو داشتیم تا تجربه رانندگی با تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ رو داشته و یه چرخی در طبیعت زده و قابلیت های آفرود آن را تست کنیم.۲۷ سال از زمانی که جیپ اولین وانت(truck) خود را عرضه کرده می گذرد.

این کلاس خودرو با این ماموریت تقریبا بدون رقیب بوده و نمی توان رقابتی را در این کلاس مشاهده کرد. اگر شما مدل رابیکون(rubicon) این گلادیاتور را انتخاب کنید آپشن های مختلف زیادی را برای شما فراهم می نماید که می توانید در رانندگی خارج از جاده از آنها استفاده کنید، به نوعی یک خودرو برای وظایف نیمه سنگین می باشد.

2 4 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید

امکانات جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰

از جمله آپشن های این مدل می توان به قفل دیفرانسیل جلو وعقب،نگهدارنده جانبی(برای عدم لیز خوردن از بغل می باشد)،لاستیک های ۳۳ اینچی مخصوص گل(mudtire)، دنده با ضریب۴:۱۰ و . . .  چیز بیشتری نیاز دارید؟؟همچنین چند انتخاب برای موتور از جمله، ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر خورجینی با سوخت بنزین و ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خورجینی با سوخت دیزل نیز وجود دارد.

3 4 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید

با داشتن ۵ در شما فضایی عالی به اندازه ۶ فوت برای خواب در پشت گلادیاتور جیپ دارید این در صورتی است که دوج رام ۱۵۰۰ فقط ۵ فوت را در اختیار شما قرار می دهد. فاصله زیاد بین چرخ ها به شما کمک می کند تا در صخره نوردی بسیار قدرتمند عمل کنید. در ترکیب دو قابلیت بیان شده شما توانایی حمل بار را نیز تا مقدار زیادی را پیدا می کنید.

در نمای داخل و جزئیات آن، نسبت به جیپ رنگلر فضای کمتری را در اختیار دارید، اما صندلی های متفاوت در عقب که قابلیت تا شدن به همراه قابلیت خنک شوندگی(خنک کن صندلی عقب) و فضای عقب بیشتر برتری درخوری را به آن داده است.

از لحاظ فنی نیز با نصب دو اکسل دانا۴۴(Dana44) بر روی عقب و جلوی گلادیاتور جیپ توانایی فوق العاده ای را به او بخشیده به ویژه که دارای دو قفل دیفرانسیل الکترونیکی نیز به صورت جداگانه است.گیربکس۸ سرعته اتوماتیک نیز به خوبی اسب بخار و گشتاور را به چرخ ها منتقل می کند تا در صخره،جنگل،دشت و جاده کمبودی را احساس نکنید. البته در مدل پایه گیربکس۶ سرعته مورد استفاده قرار گرفته که باز هم راضی کننده است.

4 4 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید 5 4 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید

در پایان خلاصه ای از مشخصات فنی جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰  را بررسی میکنیم.

مدل؛ جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰

قیمت پایه؛دستی؛۴۳.۵۴۵ دلار و اتوماتیک؛۴۵.۵۴۵ دلار

موتور؛۳.۶ لیتر شش سیلندر و با فناوریDOHC

اسب بخار و گشتاور؛به ترتیب؛۲۸۵ و ۲۶۰

گیربکس؛D478 شش(۶) سرعته دستی و ۸۵۰RE هشت(۸) سرعته اتوماتیک

۴WD system(سیستم چهار چرخ متحرک):۲-Hi,4Hi,neutral,4-Lo

نسبت اکسل؛۴.۱۰:۱

6 3 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید8 2 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید 9 2 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید 10 1 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید 11 2 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید 12 2 - تجربه رانندگی با جیپ گلادیاتور 2020 جدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.